اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/31    کد خبر: 15726697   در دسته بندی فرهنگ و تاریخ نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

مدیرکل اداره ارشاد اصفهان؛

ظرفیت خوب رسانه‌ای در استان اصفهان برای حل مشکلات وجود دارد

ظرفیت خوب رسانه‌ای در استان اصفهان برای حل مشکلات وجود دارد

  مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: ظرفیت خوب رسانه‌ای برای حل مسائل و مشکلات استان اصفهان وجود دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، علی تمنایی در دوره آموزشی تفریحی اصحاب رسانه استان اصفهان که در دهکده تفریحی و گردشگری چادگان  با حضور اساتید کشوری و کارشناسان ارشد رسانه‌ای کشور برگزار شد و به موضوع تبیین اخبار روز و پشت پرده اغتشاشات سال 1401 پرداختند.


وی افزود: این قدرت می‌تواند در خدمت رشد و پیشرفت و تعالی و آبادانی کشور و ترویج فضائل اخلاقی قرار بگیرد و هم می‌تواند در خدمت ایجاد جو یاس و نا امیدی و جو نارضایتی قرار گیرد .

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: اختیار امروز با ماست که در کدام سو و کدام جبهه قرار داریم. ما در یک میدان رقابت هستیم که رقیب هم بسیار سرسخت لجوج و با آرایش جنگی کامل آماده است و از همه ابزارهای تهدید، تطمیع، ترور و تحریم استفاده می‌کند .
وی خاطرنشان ساخت: ما هم باید دارای یک جبهه متحد و هماهنگ باشیم و به تناسب دشمن آرایش داشته باشیم، گرچه این جنگ نامتقارن است  و همچنین دشمن جلوه زیادی دارد، اما کدام ناو جنگی دشمن است که بتواند در مقابل "قایق‌های تندرو ما " مقاومت کند .
تمنایی ادامه داد : در راستای منویات مقام معظم رهبری با یک حرکت رسانه‌ای جمعی خواهیم توانست دشمن را شکست دهیم  و اصفهان در این زمینه ظرفیت‌ها و استعدادهای رسانه‌ای خوبی دارد .
وی با اشاره به تعدد و تکثر نشریات و پایگاه‌های خبری و تشکل‌ها و انجمن‌های صنفی رسانه‌ای در استان افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی برای همگرایی و هماهنگی در استان اصفهان وجود دارد که ما را در مقابل دشمن قدرتمند کرده است .

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #رسانه #مردم #فرهنگ
ما را دنبال کنید:
+