اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/3/31    کد خبر: 15726700   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

امروز اتفاق افتاد؛

بیانیه خانه مطبوعات در محکومیت توهین شهرداری اصفهان به رسانه‌ها

بیانیه خانه مطبوعات در محکومیت توهین شهرداری اصفهان به رسانه‌ها

  خانه مطبوعات و خبرنگاران طی بیانیه‌ای انتشار تصاویر توهین‌آمیز شهرداری اصفهان به رسانه‌ها را به‌شدت محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان انتشار تصاویر توهین‌آمیز «تاکتیک‌های عملیات روانی در رسانه‌ها» از سوی فرهنگسرای تخصصی رسانه و اداره فرهنگ شهروندی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با انتشار بیانیه‌ای به شرح زیر به‌شدت محکوم کرد؛


رسانه‌ها در دنیای امروز یکی از اجزای اصلی جوامع مدنی محسوب می‌شوند و از اهمیت بسیار زیادی برخوردارند. در این میان نقش رسانه‌ها در ایران اسلامی دارای اهمیتی دوچندان است؛ زیرا کشور ما در جنگ ترکیبی با دشمنان قرار دارد و به طور قطع نبرد استراتژیک در فضای رسانه‌ای یکی از زیرمجموعه‌های مهم این جنگ است.

در این شرایط، رسانه‌های رسمی کشور همواره تلاش دارند در راستای عمل به وظایف خود قدم بردارند و رسالت‌های سنگین خود را جامه عمل بپوشانند. تأکید رهبر معظم انقلاب بر ضرورت توجه به «جهاد تبیین» نیز علاوه بر تأکید بر جایگاه والای رسانه‌های رسمی کشور، بار دیگر نشان داد رسانه‌ها چه نقش مهمی در فضای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور دارند. رسانه‌ها با همراهی و تعامل مردم و مسئولان می‌توانند در راستای انجام وظایف خود حرکت کنند و در خدمت جامعه باشند و تحقق این هدف مستلزم توجه به جایگاه والای رسانه‌هاست.

متأسفانه، طی روزهای اخیر، نصب بنرهایی با موضوع رسانه در سطح شهر اصفهان، موجب ناراحتی شدید و گلایه جامعه رسانه‌ای استان اصفهان شد و اعتراض فعالان فرهنگی را نیز به همراه داشت.

بنابراین، از مدیران شهری درخواست می‌شود، هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری این تبلیغات شهری نامناسب اقدام کنند و با عامل یا عاملان این موضوع برخورد کنند و از جامعه فرهیخته رسانه‌ای استان عذرخواهی رسمی شود.

خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان همواره حفظ و صیانت از حقوق و جایگاه جامعه رسانه‌ای استان اصفهان را وظیفه خود می‌داند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

امید است مدیریت شهری اصفهان نیز همچون همیشه ضمن همراهی، همدلی و تعامل با رسانه‌ها با رسیدگی سریع به این موضوع، مجدداً زمینه ایجاد فضای همدلی و صمیمیت میان رسانه‌ها و شهرداری را فراهم آورد.

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #خبرنگاران #رسانه #شهرداری
ما را دنبال کنید:
+