اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/8    کد خبر: 15726722   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

صدای جویا متشر کرد؛

گزارش تصویری سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان شاهین‌شهر و میمه

گزارش تصویری سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان شاهین‌شهر و میمه

  گزارش تصویری سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به شهرستان شاهین‌شهر و میمه و بهره‌برداری از چند پروژه عمرانی

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، در آستانه عید سعید قربان و دهه امامت و ولایت و با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان و سید محمد رضا کاظمی طبا فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه از خط تولید هواپیمای ترابری سیمرغ و هواپیمای جنگنده کوثر  در هسا بازدید به عمل آوردند.


و از از تقاطع غیر هم سطح پل شهدای شهر گز بر روی اتوبان معلم افتتاح به عمل آمد و همچنین به صورت همزمان از ۶۶۵ واحد مسکونی در استان اصفهان بهره برداری شد و همچنین عملیات اجرایی ساخت ۵۲۹۸۵ واحد مسکونی در ۴۰ شهر استان اصفهان آغار گردید.

همچنین مهرداد بذرپاش در این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران از موافقت با ایجاد سه شهرک و یک شهر جدید در استان اصفهان خبرداد و گفت: امروز ۳ پروژه ارتقای ایمنی راه‌های استان اصفهان با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در استان اصفهان به بهره برداری رسید.

وی خاطرنشان ساخت: اجرا و توسعه قطار سریع‌السیر اصفهان_قم_تهران سیاست قطعی دولت است ودولت برای اتمام این پروژه هیچگونه ابهامی ندارد.

وزیر راه و شهرسازی بیان داشت: تا پایان سال ۱۴۰۳ نیز هدف گذاری که در ساخت نهضت ملی مسکن بر عهده استان است با تمهیداتی که اندیشیده شده محقق می‌شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #مسکن #راه
ما را دنبال کنید:
+