اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/9    کد خبر: 15726728   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

از 13 تا 16 تیرماه 1402؛

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد

برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد

  کارشناس حوزه فروش و تبلیغات صنایع سنگ عارف گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد از 13 تا 16 تیرماه 1402 برگزار می‌شود.

نورالله جویا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی صدای جویا در خراسان رضوی با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم به‌تمامی مسلمان جهان بخصوص به شیعیان اظهار کرد: دومین نمایشگاه بین‌المللی سنگ مشهد در کنار حرم نورانی و پربرکت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) از 13 تا 16 تیرماه جاری برگزار می‌شود.



وی با بیان اینکه این نمایشگاه به‌نوعی نمایشگاه بزرگ آسیای میانه به شمار می رود، افزود: به جزء ایران تجار و فعالین حوزه سنگ و معدن از سایر کشورهای دیگری همچون قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکیه، تاجیکستان، پاکستان، ترکمنستان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند.

کارشناس حوزه فروش و تبلیغات صنایع سنگ عارف تصریح کرد: صنایع بزرگ سنگ عارف تولیدکننده انواع سنگ مرمریت و... در اشکال و ابعاد مختلف در جهان، ایران و به خصوص در استان اصفهان همچون سالیان گذشته در این نمایشگاه بین‌المللی حضوری قدرتمند خواهد داشت.

وی خاطرنشان ساخت: علاقه‌مندان به حوزه معدن، سنگ و ماشین‌آلات از زمان یاد شده از ساعت 16 تا 21 شب از این نمایشگاه به‌خصوص غرفه صنایع سنگ عارف بازدید به عمل ‌آورده و در جریان آخرین دستاوردهای این حوزه قرار بگیرند.

مرتبط با جغرافیای خراسان رضوی با کلید # #عارف #سنگ #مشهد #ایران #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+