اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/9    کد خبر: 15726730   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 9  دقیقه

طی بیانیه ای؛

امام‌جمعه و فرماندار شاهین‌شهر توهین به قرآن کریم را محکوم کردند

امام‌جمعه و فرماندار شاهین‌شهر توهین به قرآن کریم را محکوم کردند

  حجت‌الاسلام باقریان امام‌جمعه و سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی بیانیه‌ای توهین به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه و حجت‌الاسلام قاسم باقریان امام‌جمعه شاهین‌شهر در محکومیت توهین به ساحت مقدس قرآن کریم در سوئد، بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کردند.


بسم‌الله الرّحمنِ الرّحیم

يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ «8»

آنان تصميم دارند كه نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراها) ى خود خاموش كنند، درحالی‌که خداوند کامل‌کننده نور خويش است، هرچند كافران ناخشنود باشند.

قرآن، نشانه ابدی و راستین رسالت حقه رسول خاتم، حضرت محمد مصطفی (صلی‌الله علیه و آله و سلّم) و سند جاوید رستگاری، مشعل فروزان هدایت بشر در تمام اعصار و دوران است.

قرآن؛ کتاب تفکر، عدالت، تربیت و هدایت تمامی انسان‌ها و سند پر افتخار اسلام ناب محمدی است که حفاظت از آن بر مسلمانان واجب است.

قرآن معجزه‌ای است که : لا يَأْتِيهِ الْباطِلُ مِنْ بَيْنِ يَدَيْهِ وَ لا مِنْ خَلْفِهِ تَنْزِيلٌ مِنْ حَكِيمٍ حَمِيدٍ «42» نه اکنون و نه در آینده، باطل در آن راه نخواهد یافت و حقایقِ آن را دگرگون نخواهد ساخت. متأسفانه اخیراً شاهد هتک حرمت به قرآن کریم، همان چکیده جهان هستی و بهترین فاتح قله‌های رفیع عزت، شدیم. اقدامی خوار و ذلیل که حاکی از حقارت جبهه کفر و رذیلت اسلام‌ستیزان است.

اهانت شرم‌آور به قرآن کریم و توهین‌های جنون‌آمیز، اقدامی بس بی‌حاصل و نمودی از " خاک‌پاشی بر چهره خورشید " است و توطئه‌های استکبار، مانع تابش نور الهی بر فطرت‌های پاک نمی‌شود.

مستکبرین جهانی بدانند که این‌گونه اقدامات موهن به‌هیچ‌روی، نمی‌تواند مسیر پرفروغ تمدن‌ نوین اسلامی را با وقفه و کندی مواجه سازد و این مهم به حول و قوه الهی، پرشتاب‌تر از گذشته و توأم با فروریختن هیمنه پوشالی تمدن فاسد مادی‌گرای غربی، در حال تحقق است.

طبعاً اقدامات دین‌ستیز و جنون‌آمیز با شعارهایی همچون آزادی بیان، پرده از صورت کریه و دستان ناپاک مستکبرین عالم برداشته و ضمیر شیطانی آنان را رسوا کرده است.

اینجانبان با محکوم‌کردن سیاست شیطانی دنیای استکبار در توهین به مقدسات و پراکندن بذر نفاق و نفرت، همراه و همگام با سایر عزیزانی که قلوبشان جریحه‌دار این واقعه تأسف‌بار گشته است، برخورد با عوامل این اقدام توهین‌آمیز و پیگیری سریع قضایی و بین‌المللی جهت پیشگیری از تکرار چنین اقداماتی را گامی در راستای رفع آلام معتقدان به ادیان الهى دانسته و خواستار دفاع از ارزش‌های معنوی و اعتقادی جامعه می‌باشیم. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #قرآن #اسلام
ما را دنبال کنید:
+