اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/12    کد خبر: 15726739   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

از 12 تیرماه 1402؛

پیش‌فروش واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن دیاموند آغاز شد

پیش‌فروش واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن دیاموند آغاز شد

  مدیر روابط‌عمومی انبوه‌سازان مسکن دیاموند گفت: پیش‌فروش واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن دیاموند واقع در مجموعه فدک شاهین‌شهر آغاز شد.

نورالله جویا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسکن و ساختمان پایگاه خبری  صدای جویا  در اصفهان با تبریک عید غدیر خم اظهار کرد:  شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند با مدیریت مهندس علی صالحی تبار عضو انجمن انبوه‌سازان ایران فعالیت اقتصادی خود را در خردادماه ۱۳۸۶ آغاز کرد و با احداث ساختمان‌های مسکونی توانسته تاکنون رضایت بیش از 1500 خانوار را جلب و دیاموند را به‌عنوان یک برند قابل اعتماد در استان اصفهان و حتی در کل کشور مطرح نماید.


وی افزود: چیزی که ساختمان‌های دیاموند را از سایر ساختمان‌ها متمایز می‌کند حذف نگاه سنتی «خانه به‌عنوان سر پناه» بوده و با تیم تخصصی از طراحان که برای ورود مراحل دقیقی را گذرانده‌اند و نیروهای حرفه‌ای عملیاتی که همگی جز بهترین‌ها در تراز کشوری هستند، ساخت آپارتمان‌های پایدار را به شکل متفاوتی با تأکید بر روان‌شناسی محیط با امکانات فراوان ارائه داده است.

مسئول روابط‌عمومی شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند تصریح کرد: بعد از اجرای موفق پروژه‌های مسکونی دیاموند در خیابان‌های فردوسی، عطار، دهخدا و محله خانه کارگر هم اکنون پیش‌فروش واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن دیاموند واقع در مجموعه فدک شاهین‌شهر آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان خرید از شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند و شرکت در پروژه مسکونی فدک می‌توانند همه روز جهت کسب اطاعات بیشتر به خیابان فرعی 11 غربی عطار شرکت انبوه‌سازان دیاموند مراجعه یا با شماره‌تلفن‌های ثابت و همراه 09197955515 03145281909 از ساعت 17 عصر تا 21 شب تماس حاصل فرمایند.

جویا تصریح کرد: فروش واحدهای انبوه‌سازان دیاموند به‌صورت مستقیم، بدون واسطه و حتی بدون پرداخت کمیسیون با طراحی مدرن، با متریال خاص نما، تمام اسلب وارداتی، مشاعات کامل اسلب وارداتی، نگهبانی ۲۴ ساعته، لابی مبله روف گاردن، با امکانات کامل سالن بازی و سرگرمی و ورزشی، دارای دو آسانسور باربر و نفر با استفاده از بهترین برندهای شیرآلات و غیره خواهد بود.

وی با بیان اینکه دیاموند همیشه در قبال مشتریان، خود را متعهد دانسته است، تأکید کرد: آنچه برند دیاموند را نسبت به سایر برندهای ساختمان‌سازی متمایز کرده است، ضمانت ۱۰ساله بی‌قید و شرط هر واحد ساخته شده مسکونی در هنگام تحویل به مشتری، طراحی مدرن و منحصربه‌فرد، استفاده از بهترین متریال موجود در بازار با به‌کارگیری بهترین متخصصان حوزه ساختمان بوده است.


مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #دیاموند #مسکن #ساخت #معماری #صالحی_تبار #جویا #اصفهان #ایران
ما را دنبال کنید:
+