اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/24    کد خبر: 15726773   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

بر اساس رای صادره دادگاه؛

شهرداری شاهین‌شهر مقصر حمله سگ‌های ولگرد به یک شهروند شناخته شد

شهرداری شاهین‌شهر مقصر حمله سگ‌های ولگرد به یک شهروند شناخته شد

  وکیل خانواده متوفی گفت: بر اساس رأی دادگاه شهرداری شاهین‌شهر مقصر اصلی حمله سگ‌های ولگرد به یک شهروند محله مسکن مهر شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، ابتدای اردیبهشت‌ماه 1400 شاهین‌شهر بود که حیدر صادق گلی مسئول سابق امور معاونت اجرایی و خدمات شهری شهرداری شاهین‌شهر مرگ مرد ۳۹ساله به نام حسن ملازاده هنرمند و نوازنده ساز تومبا و زخمی‌شدن مرد ۴۳ ساله بر اثر حمله سگ‌های وحشی در شاهین‌شهر را تأیید کرد که در ادامه انتشار این خبر در سطح داخلی و بین‌المللی بازتاب‌های فراوان رسانه‌ای به همراه داشت.


هم اکنون پس از گذشت 2 سال از آن اتفاق و حادثه تلخ و ناگوار محله مسکن مهر شاهین شهر بر اساس اظهارات سینا امیدی وکیل پرونده خانواده متوفی و همچنین رای صادره از سوی دادگاه عمومی و انقلاب استان اصفهان، شهرداری شاهین شهر مقصر شناخته شده است و باید دیه و خسارت کامل آن را پرداخت نمائید.

چرا که  بر اساس مفاد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری، جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب و دفع حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد را وظایف شهرداری در شهرها و استناد به بند ۳۱ ماده ۱۰ اساسنامه تشکیلات سازمان دهیاری‌ها وظایف این ارگان در روستاها دانسته است.

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #دادگاه #سگ #شهرداری #شاهین شهر
ما را دنبال کنید:
+