اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/26    کد خبر: 15726779   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان؛

انتخابات متعلق به مردم و از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است

انتخابات متعلق به مردم و از ارکان اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران است

  رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات مربوط به اصل نظام و هویت ایرانی است و هر کسی که به کشور علاقه دارد در انتخابات شرکت می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری صدای جویا، محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان در دهمین نشست این ستاد گفت: مبحث برگزاری انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس دکترین مردم سالاری دینی تشکیل شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم نقش به سزایی در حفظ و پیشرفت انقلاب اسلامی داشته‌اند، افزود: شعار نظام جمهوری اسلامی ایران مردم سالاری دینی است، در حالی که دموکراسی‌های ساختگی نظام‌های غربی تنها توسط چند حزب قدرتمند مدیریت می‌شوند.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: نظام جمهوری اسلامی توسط مردم شکل گرفته، استمرار یافته و پیشرفت کرده است.
جان‌نثاری ادامه داد: در حالی که دموکراسی در بسیاری از کشورها همانند یک ویترینی است که در پشت آن خشن‌ترین سیاست‌های دیکتاتوری اعمال می‌شود.
وی افزود: برهمین اساس قدر نظام جمهوری اسلامی اسلامی را می‌دانیم که مردم سالاری دینی را به معنا واقعی اجرا می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در انتخابات مردم به صحنه می‌آیند و به استمرار نظام رأی می‌دهند و شاهد هستیم که تمامی امور برگزاری انتخابات بر عهده مردم است، به صورتی که از بین معتمدین مردم هیئت‌های اجرایی برگزاری انتخابات تشکیل می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: از طرفی در انتخابات نظام جمهوری اسلامی، تمامی سلایق و کسانی که دلبسته به کشور و ارزش‌های انقلاب هستند شرکت می‌کنند.
رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک جشن سیاسی تلقی می‌شود به دلیل اینکه مردم آزادی و استقلال خود را جشن می‌گیرند.
جان‌نثاری افزود: برهمین اساس ضرورت دارد تمامی تلاش خود را جهت برگزار مطلوب انتخابات به‌کار گرفته و اجازه ندهیم هیچ‌گونه خدشه‌ای در روند اجرای آن وارد شود.
وی خاطرنشان کرد: در واقع دشمن به دنبال جا انداختن خوداکثریت پنداری است، در حالی که این دروغی بیش نیست.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان ادامه داد: در میانه اغتشاشات آبان‌ماه سال گذشته، درست در یوم الله ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی، قوی‌ترین راهپیمایی از سال ۵۸ تا به امروز آن هم در اوج اغتشاشات، برگزار شد.
جان‌نثاری با اشاره به اینکه انتخابات ایران اسلامی خاری در چشم دشمن است، افزود: همچنین بهترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی مردمی ۲۲ بهمن در طول سال‌های اخیر را شاهد بودیم.
وی با اشاره به اینکه اکثر نظرسنجی‌های علمی و معتبر، نشان از برگزاری یک انتخابات خوب و پرشور دارند، اظهار کرد: مواظب باشیم در دام دشمن نیفتیم و در زمین آن‌ها بازی نکنیم. آن چیزی را که دیگران سعی می‌کنند به ما القا کنند، خود ما به آن دامن نزنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: انتخابات مربوط به اصل نظام و هویت ایرانی است و هر کسی که به کشور علاقه دارد در انتخابات شرکت می‌کند. انتخابات متعلق به همه مردم در نظام اسلامی و تمامیت ارضی ایران است.
جان‌نثاری عنوان کرد: مردم از برخی موارد از جمله حوزه معیشت و اقتصاد گلایه‌مند هستند اما کشور خود را دوست دارند و به خون شهدا پای بند هستند، مردم این نظام را ارزان به دست نیاوردند که به راحتی آن را از دست بدهند.
وی افزود: همه احزاب، فعالان سیاسی، گروه‌ها و اقشار مختلف باید از این مهم مراقبت کنند. جان نثاری ادامه داد: انتخابات رزمایش بزرگی است تا به دشمن بفهمانیم با وجود همه مشکلات در صحنه هستند.
رئیس ستاد انتخابات استان در بخش دیگر سخنان خود خطاب به فرمانداران حاضر در این نشست از آنان خواست جلسات کمیته‌ها را تشکیل دهند و با خرد جمعی مسائل را جلو ببرید. نتیجه جلسات را به کارگروه‌های اجرایی در شهرستان‌ها ببرند و در استان به ستاد انتخابات بیاورند.
جان‌نثاری با بیان اینکه همه شهرستان‌ها سه ماه قبل از انتخابات در امر برگزاری این عرصه سرنوشت ساز باید آمادگی صددرصدی داشته باشند و کاری را به روزها و ماه‌های آخر موکول نکنند، تأکید کرد: همه مقدمات اجرای انتخابات باید چهارماه قبل از برگزاری این رویداد، آماده و مهیا باشد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #مردم #انتخابات
ما را دنبال کنید:
+