اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/27    کد خبر: 15726785   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان؛

اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی» با شروع ماه محرم در اصفهان

اجرای پویش «اطعام و احسان حسینی» با شروع ماه محرم در اصفهان

  کمیته امداد استان اصفهان در ماه محروم و صفر با اجرای پویش اطعام و احسان حسینی، نذورات خیران و نیکوکاران را در قالب بسته های معیشتی و اطعام حسینی، بدست نیازمندان و محرومان می رساند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی با مشارکت مردم خیر در ایام ماه محروم و صفر، اظهار داشت: این طرح در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) همچون سال های گذشته برای خدمت به مددجویان و نیازمندان، با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، همکاری مراکز نیکوکاری و پشتیبانی هیات‌های مذهبی و گروه‌های مردمی به منظور گسترش سنت حسنه انفاق و نیکوکاری انجام می شود.  

کریم زارع با تاکید به استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی بهتر به مددجویان تحت حمایت، ادامه داد: دریافت نذورات خیران شامل صدقه، اطعام، هدایا و کمک‌های نقدی، کالا و خدمات، برای رساندن هرچه سریع‌تر به محرومان واقعی در این ایام برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در کنار توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی برای نیازمندان، طرح اکرام ایتام و محسنین در ماه محرم و صفر عملیاتی و پیگیری می شود، افزود: طرح اشاره شده از جمله طرح‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ اکرام و رسیدگی به فرزندان یتیم و نیازمند به آن توجه ویژه دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با دعوت از همشهریان برای همراهی در این پویش مردمی، گفت: مردم شریف استان می‌توانند، نذورات خود در طول ماه محرم تا پایان ماه صفر را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ واریز یا با استفاده از شماره‌گیری کد #۰۳۱*۸۸۷۷* همچنین مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اقدام کنند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #کمیته امداد #اطعام حسینی #غذا #جویا #خبر #جویا #صدای #اصفهان
ما را دنبال کنید:
+