اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/4/31    کد خبر: 15726800   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 11  دقیقه

استاندار اصفهان خبرداد؛

آمادگی اصفهان برای برگزاری جایزه مصطفی(ص)

آمادگی اصفهان برای برگزاری جایزه مصطفی(ص)

  استاندار اصفهان گفت: گفت: برنامه‌ریزی های خوبی در اصفهان جهت برگزاری جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) در اصفهان انجام شده

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان استان با حضور رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، رئیس معاونت توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضا در حال برگزاری است.


سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست ضمن تسلیت ایام محرم، در خصوص میزبانی اصفهان از رویداد بین‌المللی جایزه مصطفی، گفت: با توجه به پیشینه‌های هویتی که در استان اصفهان وجود دارد و مسیر پیش روی استان از لحاظ سند آمایش (توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه گردشگری) تلاش کردیم تا برنامه‌ریزی‌های استان بر همین مبنا انجام شود.

وی ادامه داد: این تطابق را جایزه مصطفی(ص) با کلیت زیست بوم استان اصفهان (امروز و آینده) دارد از طرفی مردم مؤمن و مکتبی اصفهان انتظار دارند که استان میزبان چنین رویدادهای بین‌المللی باشد.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: سهم اصفهان در جایگاه و نقش نبی مکرم اسلام (ص) باید ادا می‌شد، همچنین فرصت‌هایی که پیرامون جایزه مصطفی (ص) می‌تواند برای کشور ما در جهان اسلام داشته باشد نیز مد نظر قرار گرفت تا در راستای میزبانی اصفهان در جایزه بین‌المللی مصطفی (ص) پیش قدم شویم.

مرتضوی گفت: هدف این نیست جایزه مصطفی (ص) تنها یک دوره در اصفهان برگزار شود بلکه این رویداد تجربه‌ای برای میزبانی‌های بعدی استان اصفهان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: حضور بیش از ۱۰۰ دانشمند برتر جهان اسلام در استان اصفهان و اعطای جایزه مصطفی و ضمیمه شدن ظرفیت‌های مختلف از جمله (فرهنگ، هنر، دانش‌آموزی، کشاورزی، صنعت و ...) می‌تواند فرصت ویژه‌ای را برای اصفهان رقم بزند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: از این رو با نگاهی پایدار مقرر شد این مجموعه در استان شکل بگیرد و با نگاه بلندمدت به جایزه مصطفی (ص) به این امر ورود کنیم.

وی متذکر شد: برنامه‌ریزی های خوبی در اصفهان انجام شده و انتظار می‌رود همه مردم و دستگاه‌ها به این رویداد بین‌المللی وصل شوند و پشتیبان این رویداد بین‌المللی باشند.

استاندار اصفهان گفت: همه کمیته‌ها در این خصوص جلسات اول را برگزار کرده‌اند و با جدیت این موضوع در اصفهان دنبال خواهد شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اصفهان #استانداری #مصطفی #جایزه #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+