اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/3    کد خبر: 15726814   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

محدودیت‌های ترافیکی شب تاسوعای حسینی در شاهین‌شهر اعلام شد

محدودیت‌های ترافیکی شب تاسوعای حسینی در شاهین‌شهر اعلام شد

  فرمانده انتظامی شاهین‌شهر گفت: به‌منظور هرچه منظم و بهتر برگزار شدن مراسم سوگواری شب تاسوعای حسینی توسط پلیس راهور محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد .

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری صدای جویا ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار داشت: به‌منظور هرچه منظم و بهتر برگزار شدن مراسم سوگواری شب تاسوعای حسینی و خدمت‌رسانی بهتر به عزاداران و عاشقان آقا اباعبدالله الحسین (ع) در این شب عزیز توسط پلیس راهور شهرستان محدودیت‌های ترافیکی در سطح شاهین‌شهر اعمال خواهد شد .


وی افزود: بر این اساس از ساعت 19:00 عصر چهارشنبه مورخه ۱۴۰۲/۵/۳ تا پایان مراسم‌ عزاداری شب تاسوعای حسینی، مسیر چهار راه حافظ به سمت میدان ولیعصر (عج) و بالعکس مسدود و از هرگونه تردد و یا توقف خودرو ها ممانعت به عمل خواهد آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با آرزوی قبولی عزاداری تمامی عاشقان امام حسین (ع) از شهروندان محترم خواست در طول برگزاری مراسم همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی  ادامه داد: روز گذشته در پی مراجعه یکی از دامداران بخش میمه به یکی از یگان های انتظامی این بخش و اعلام مفقودی تعداد ۱۶ رأس از گوسفندان گله او، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ثابت راسخ خاطرنشان ساخت: با بررسی مأموران بخش میمه و طی تحقیقات صورت گرفته از چوپان گله مشخص شد این فرد با همدستی یکی از آشنایان صاحب کار خود طی چند ماه گذشته این گوسفندان را از داخل گله سرقت و در یکی از شهرستان های مجاور می فروخته است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا #چوپان
ما را دنبال کنید:
+