اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/10    کد خبر: 15726833   در دسته بندی یادداشت نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

یادداشت؛

طی سه دوره نمایندگی حاجی‌دلیگانی؛ نه مشکل پروژه جانبازان حل شد و نه حضور اتباع افغانی

طی سه دوره نمایندگی حاجی‌دلیگانی؛ نه مشکل پروژه جانبازان حل شد و نه حضور اتباع افغانی

  فعال رسانه‌ای گفت: در طی سه دوره نمایندگی حاجی‌دلیگانی نه‌تنها مشکل پروژه عمرانی مثل جانبازان حل‌وفصل نشد؛ بلکه اتباع افغانی هم زیاد شدند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، مهناز طغیانی خبرنگار و مدیر رسانه آوازه شهر با انتشار یادداشتی به شرح زیر به سه دوره حکمرانی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار به شرح زیر انتقاد کرده است؛


طی سه دوره متوالی که آقای حاجی‌دلیگانی نماینده دو شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی بوده‌اند با تمام تلاش‌ها و پیگیری‌ها نتوانست سرنوشت پروژه عمرانی جانبازان دولت‌آباد را تعیین تکلیف کند؛ اما این اتفاق به کنار در ادامه شاهد افزایش چندین برابری اتباع بیگانه به‌خصوص افغانی در سطح شهرستان برخوار بودیم  که فعالیت‌های وی هم تاکنون در این زمینه بی‌ثمر بوده است و اگر بگوییم جمعیت آنها امروز بیشتر از صاحبان اصلی شهرستان برخوار هست سخن کذبی مطرح نکرده‌ام.

جالب این جاست که شب عاشورا حسینی فیلمی از نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در فضای مجازی منتشر شد که در آن فیلم آقای حاجی‌دلیگانی در خصوص صحبت‌های خود با سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان درمورد اهمیت اجرای پروژه جانبازان برای مردم و نارضایتی از افزایش اتباع بیگانه سخن گفته است .

پیگیری‌های حاجی‌دلیگانی نماینده شهرستان برخوار، شاهین‌شهر و میمه ستودنی است، اما متأسفانه تا کنون از پیگیری‌های او نتیجه‌ای حاصل نشده است و شهرستان برخوار طی یک دهه اخیر در حوزه‌های یاد شده پیشرفت چندانی نداشته است سایر حوزه‌ها به کنار.

متأسفانه، طی یک دهه اخیر پروژه‌های عمرانی همچون پیامبر اعظم (ص) و جانبازان اجرایی نشده و همچنان برخوار از داشتن سایت اداری و مترو محروم است و نارضایتی مردم از حضور بیش از حد اتباع بیگانه کمبود فضاهای آموزشی و بهداشتی همچنان ادامه دارد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #طغیانی #حاجی دلیگانی #دولت آباد #مجلس
ما را دنبال کنید:
+