اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/13    کد خبر: 15726834   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر؛

سارق داربست‌های ساختمانی و دریچه‌های فاضلاب در شاهین شهر دستگیر شد

سارق داربست‌های ساختمانی و دریچه‌های فاضلاب در شاهین شهر دستگیر شد

  فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: سارق داربست‌های ساختمانی و دریچه‌های فاضلاب در شاهین شهر دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن 17 مردادماه روز خبرنگار اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۶ گرگاب در ساعات نیمه شب هنگام گشت‌زنی در سطح حوزه سارقی را که در حال سرقت قطعات داربست فلزی یک ساختمان در حال ساخت بود دستگیر کردند.


وی افزود: در بازرسی از خودروی سارق علاوه بر قطعات داربست‌های فلزی تعدادی دریچه چدنی فاضلاب و کنتور آب که سارق از معابر عمومی سرقت کرده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه تصریح کرد: متهم که ساکن یکی از محلات شاهین شهر بود پس از انتقال به کلانتری به فعالیت بزهکارانه خود اعتراف و در ادامه به چند فقره سرقت دریچه های فاضلاب و داربست‌های ساختمانی در سطح شاهین شهر اقرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان به دستگاه اتوبوس مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ افزود: در بازرسی از اتوبوس ۱۴ کارتن انواع لوزم آرایشی خارجی و بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی کشف شد.

وی با بیان اینکه فرد متخلف دستگیر و تحول مراجع قضایی شد گفت: کارشناسان ارزش این محموله را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند. 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #شاهین_شهر #اصفهان #صدای_جویا #قاچاق #ثابت راسخ
ما را دنبال کنید:
+