اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/23    کد خبر: 15726886   در دسته بندی ورزشی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 19  دقیقه

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر؛

کسب چهار مقام توسط کشتی‌گیران شاهین‌شهر و میمه در کاشان

کسب چهار مقام توسط کشتی‌گیران شاهین‌شهر و میمه در کاشان

  رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر گفت: مسابقات کشتی نونهالان آزاد استان به میزبانی شهرستان کاشان برگزار گردید که نونهالان شهرستان موفق به کسب چهار مدال قهرمانی شدند.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: در ادامه مسابقات لیگ نوجوانان بسکتبال باشگاه‌های شهرستان‌های استان اصفهان تیم نوجوانان شاهین‌شهر توانست در یک بازی جذاب و دیدنی تیم نوجوانان دولت‌آباد را در ورزشگاه انقلاب شاهین‌شهر با حضور پر شور خانواده‌ها با نتیجه ۶۲ بر ۴۴ با شکست بدرقه نمایند.


وی افزود: با پایان مسابقات والیبال نوجوانان کشور تیم والیبال نوجوانان استان اصفهان با حضور یونس مجیدی بازیکن کانون پاسارگاد شاهین‌شهر قهرمان نوجوانان کشور شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: روز جمعه ۲۰ مرداد‌ماه مسابقات کشتی نونهالان آزاد استان (استعدادهای برتر) به میزبانی شهرستان کاشان برگزار گردید که نونهالان شهرستان موفق شدند توسط محمدامین کولانی مقام دوم، ابوالفضل منتظری مقام سوم، محمد مبین حق‌شناس مقام سو، رایان گرامی مقام سوم را کسب نمایند.

وی افزود: جمعه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ مسابقات تنیس‌روی‌میز بانوان قهرمانی کارگران استان اصفهان با حضور ۴۰ ورزشکار از شهرستان‌های استان به میزبانی خانه تنیس شاهین‌شهر برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: در پایان این مسابقات خانم‌ها: منصوره رضایی از شهر اصفهان مقام اول مهسا کردی پور از شهر اصفهان مقام دوم و مقام سوم مشترک را پریا هلا کویی و شیما صفارزاده هر دوم از شهر اصفهان به دست آوردند و به‌عنوان نماینده استان اصفهان برای قهرمانی بانوان کشور انتخاب شدند.

وی بیان داشت: روز جمعه 20 مردادماه مسابقات استعدادهای برتر استان به میزبانی شهرستان شاهین‌شهر و میمه وبا حضور شهرهای اصفهان، شهرستان شاهین‌شهر، خمینی‌شهر، مبارکه و شهرضا در چهار رده سنی در محل جاده سلامت شاهین‌شهر برگزار شد.

شاه علی خاطرنشان ساخت: این مسابقه شامل دو رشته : سرعت ۲۰۰ متر و تایم تریل ۲ کیلومتر برگزار و در پایان در درهای مختلف سنی آقایان: در رده سنی ۸۶ نفر اول ابوالفضل عربی از مبارکه، نفر دوم آریایی ایزدخواستی از اصفهان، نفر سوم ماهان صادقی از شهرضا نفرات اول تا سوم در رده سنی ۸۷:  نفر اول علی نیک پندار از اصفهان نفر دوم امیرمحمد خسرو از شهرضا نفر سوم دانیال ضیایی از شاهین‌شهر . نفرات اول تا سوم در رده سنی ۸۸:  نفر اول محمدمهدی آقایی از خمینی‌شهر، نفر دوم سوشیانت جمال‌پور از شاهین‌شهر، نفر سوم آرشام صالحیان از شاهین‌شهر نفرات اول تا سوم در رده سنی ۸۹: نفر اول پوریا حکیمی فرد از اصفهان نفر دوم طاها آقاویسی از شاهین‌شهر و نفر سوم یاشار مردانی از شاهین‌شهر مقام‌های برتر را کسب کردند.

وی عنوان داشت: اولین دوره آموزش مربیگری فوتسال سطح یک بانوان شاهین‌شهر و میمه ۱۲ مردادماه با مدرسی میترا چین سری و ۱۶ نفر از بانوان شاهین‌شهر و اختتامیه در تاریخ ۱۶ مردادماه در هیات فوتبال شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه اظهار داشت: دوره آمادگی ناجیان غریق شهرستان شاهین‌شهر و میمه با حضور 31 نفر ناجی غریق طی دو روز به میزبانی استخر صبا شهر گز برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم منتخب بوکس استان اصفهان با حضور سپهر سر لک، سینا سجادی و نریمان موسوی سه بوکسور شاهین‌شهری تمرینات خود را پیگیری می‌کند تا در مسابقات بوکس استعدادهای کشور شرکت کند.

شاه علی اضافه کرد: در جریان تمرینات تیم منتخب یک مسابقه تدارکاتی هشت‌جانبه در منطقه 8 کشور شهر زاهدان در تیر ماه 1402 برگزار که در این مسابقات سپهر سرلک مقام اول و نریمان موسوی عنوان سوم را کسب نمود و همچنین در مسابقات تدارکاتی 5 جانبه استان فارس که مردادماه برگزارشد سپهر سرلک وسینا سجادی طلای مسابقات را کسب کردند.

وی خاطرنشان ساخت: مسابقات هندبال آموزشگاه‌های ابتدایی کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی شهر تبریز برگزار و در نهایت تیم اصفهان با حضور محمد معین غلامی هندبالیست شاهین‌شهری با اقتدار به مقام قهرمانی دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه بیان داشت: بعد از قهرمانی تیم نونهالان هیات بسکتبال شاهین‌شهر در مسابقات لیگ باشگاه‌های استان اصفهان این بار نوبت به دختران نوجوان شاهین‌شهر بود که بعد از برد تیم خمینی‌شهر و راهیابی به فینال مسابقات لیگ باشگاه‌های استان دریک بازی هیجانی و پر افت و خیز اینبار تیم خوب آرارات اصفهان را با نتیجه ۳۳ بر ۳۰ شکست داده و با اقتدار بر سکوی قهرمانی لیگ باشگاه‌های استان اصفهان بی ایستد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزش #جوانان #شاهین_شهر #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+