اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/23    کد خبر: 15726888   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

استاندار اصفهان؛

تأکید استاندار اصفهان بر استفاده حداکثری از ظرفیت حضور هیأت‌های خارجی

تأکید استاندار اصفهان بر استفاده حداکثری از ظرفیت حضور هیأت‌های خارجی

  استاندار اصفهان گفت: مشارکت فعال مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری امور بین الملل استان به خصوص در زمان حضور هیأت‌های خارجی، ضروری است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شورای بین‌الملل استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء در محل دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان برگزار شد.


در این جلسه سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان بر مشارکت فعال مدیران دستگاه‌های اجرایی در پیگیری امور بین الملل استان به خصوص در زمان حضور هیأت‌های خارجی در استان به منظور بهره‌برداری حداکثری از اینگونه فرصت‌ها تأکید کرد.

وی اظهار کرد: ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط اولویت‌های کاری خود را در زمینه همکاری‌های بین المللی با سایر کشورها تدوین و بر اساس برنامه کاری منظم اولویت‌ها را با همکاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان اجرایی کنند.

مرتضوی ادامه داد: هدف‌گذاری استان بایستی طیف گسترده‌ای از ابعاد علمی، دانشگاهی، گردشگری، صنایع دستی، ورزشی و ... را در بر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: میز تخصصی توسعه روابط بین‌المللی استان با حضور نمایندگان استانداری، شهرداری، اتاق بازرگانی تشکیل شود تا سرمایه‌گذار خارجی با اعتماد بیشتری به استان ورود کند.

مرتضوی ضمن اشاره به اولویت توسعه صنعت گردشگری در استان، عنوان کرد: اصفهان آمادگی توسعه خطوط پروازی در راستای ایجاد رونق در صنعت گردشگری را دارد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #خارجه #همایش #دولت #خبرهای اصفهان #موج #جویا #ایمنا
ما را دنبال کنید:
+