اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/26    کد خبر: 15726901   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 49  دقیقه

رسانه خبری صدای جویا منتشر کرد؛

جدیدترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته

جدیدترین اخبار ایران و جهان در 24 ساعت گذشته

  مهم ترین خبرهای نیم روزی ایران و جهان طی ۲۴ ساعت گذشته توسط پایگاه خبری صدای جویا منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، جدیدترین و مهم ترین خبرهای امروز ایران و جهان در 26 مردادماه 1402 به شرح زیر می باشد.


وزیر امور خارجه کشور با بیان اینکه آزادسازی دارایی‌های کشورمان، بخشی از تحقق دیپلماسی عزتمندانه است، گفت: این مرحله از توافق، آزمون مجدد آمریکاست.

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین: جای دست آمریکا و اسرائیل در هر جنایت، ترور و انفجاری در منطقه آشکار است.

درخواست رسمی ایران از شورای امنیت برای محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

در پی درگیری‌های خشونت آمیز در نابلس بیش از ۹۰ شهروند فلسطینی بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر زخمی شدند.

شرکت‌های اسلحه سازی آمریکا به سبب طولانی شدن جنگ اوکراین و حمایت‌های تسلیحاتی این کشور از نظام کی‌یف، سود‌های کلانی به دست آورده اند.

۹۱ اتهام ترامپ در قالب ۴ پرونده قضایی

وزارت دفاع روسیه از حمله به مواضع ارتش اوکراین در جبهه لیمان خبر داد.

دیمیتری مدودف نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت: اوکراین در صورتی که از سرزمین‌های مورد اختلاف صرف نظر کند، می‌تواند به ناتو بپیوندد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن ابلاغ سلام مقام معظم رهبری به خانواده‌های پاسداران منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، گفت: اگر رزمندگان امروز مقابل استکبار جهانی در دریا محکم می‌ایستند از وجود خانواده‌های ارزشمند، شجاع و مجاهد است.

در جلسه هیئت دولت: همه منابع ارزی آزاد شده صرف پشتیبانی از رونق تولید خواهد شد

رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از تعدادی از خودرو‌های هیبریدی و تمام برقی تولیدی و مونتاژی شرکت‌های خودروساز داخلی بازدید کرد.

مخبر شایعه افزایش قیمت بنزین را تکذیب کرد

۶۵ هکتار از جنگلهای «سردره پاوه» در آتش سوخت

تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۱ برنز برای سومین بار پیاپی قهرمان جهان شد.

پرسپولیس در دیداری خارج از خانه با یک گل مقابل تراکتور به برتری رسید؛ سپاهان هم از سد ذوب‌آهن گذشت.

مهندس قاسمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مهندسی و ساخت تجهیزات سپاهان مپنا معرفی گردید.

اعضای مجمع عالی فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز پنجشنبه ۲۶ مردادماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان:  ظهر امروز ماموران انتظامی شهرستان نیکشهر با همکاری انتظامی شهرستان ایرانشهر از حمل محموله ای سلاح‌ جنگی در محور نیکشهر به کشیک مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند. خودروی حامل سلاح‌ها که یک سواری ۴۰۵ بود شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه متوقف شدند.  در بازرسی از این خودرو ۵۰ کلت جنگی، ۱۱ سلاح کلاشینکف، یک هزار و ۹۹۹ فشنگ کلت، ۹۸ خشاب کلت و ۱۲ خشاب کلاشینکف که بصورت حرفه ای جاساز شده بودند را کشف کردند.

سکه امامی ۲۷میلیون و ۹۵۰، قدیمی ۲۵میلیون و ۲۰۰،‌ مثقال طلا ۱۰میلیون و ۳۵و گرم طلا ۲میلیون و ۳۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان، دلار ۴۹ هزارو ۲۰۰ تومان

جبلی: رسانه ملی تصمیم به استفاده از چهره‌ها بگیرد، امکان فرصت و ظرفیت دیده شدن را در اختیار کسانی قرار دهد که هنجارها را رعایت می‌کنند.

رضا رشیدپور از حضور در تلویزیون انصراف داد، حضورم را به زمان دیگری موکول می‌کنم

مبلغ قرارداد نیمار با الهلال‌: هر ثانیه تقریبا ۲۷۳ هزار تومان، هر دقیقه ۱۶میلیون، هر ساعت۹۸۲ میلیون، هر روز ۲۳ میلیارد، هر ماه ۷۰۷ میلیارد تومن، سالیانه (۱۶۰میلیون یورو)

سخنگوی سازمان هواپیمایی: با متخلفان فروش بلیت چارتری در ایام اربعین برخورد خواهد شد.

نورالله جویا کارشناس حوزه رسانه و ارتباطات گفت: کاندیدی که امروز داوطلب نجات مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار شده اگر توانایی رقابت با نماینده فعلی را نداشته باشد پس همان بهتر که کنار بی ایستد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: فرمانداران موظف و مکلف هستند تا قانون انتخابات را اجرایی و بر اجرای آن پافشاری کنند.

معاون توسعه و منابع انسانی بیمه سلامت استان اصفهان گفت: کلیه مطالبات دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پرداخت شده است.

آیین معرفی هشتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران با حضورمحمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، اسماعیل جانعلی‌پور، مدیرکل مجامع، تشکل‌‌ها و فعالیت‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مدیران کل ارشاد استان‌ها، مروجان کتابخوانی روز سه‌شنبه 24 مرداد در مرکز همایش‌های برج آزادی برگزار شد.

شهر شاهین شهر به عنوان شهر دوست دار کتاب معرفی گردید

فرماندار شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به برگزاری جلسه بودجه تملک دارایی شهرستان از رشد 25 درصدی بودجه سال جاری خبر داد و گفت: بودجه امسال شهرستان 54 میلیارد تومان است که با چهار اولویت جبران عقب‌افتادگی‌ها، سلامت مردم، جمعیت بهره‌بردار و ساکنان مشمول، بین دستگاه‌های دولتی توزیع شد.

شهرستان مبارکه میزبان بیست‌وسومین سفر شهرستانی شورای اداری استان اصفهان به ریاست سیدرضا مرتضوی استاندار شد.

سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گرامی باد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل حوضچه های مخابراتی در نقاط مختلف شاهین شهر که موجب قطعی تلفن بیش از ۶ هزار مشترک مخابرات و نارضایتی شهروندان شده بود موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت که منجر به دستگیری سارقان شد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مقابله با قاچاق کالا با همکاری اداره تعزیرات حکومتی شهرستان طرح تشدید برخورد با عرضه محصولات دخانی قاچاق در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قرار گرفته است.  وی افزود در راستای این طرح تا کنون ۸ واحد صنفی متخلف که اقدام به توزیع و فروش مواد دخانی قاچاق در سطح شاهین شهر می کردند شناسایی که پس از هماهنگی با دادستان محترم شاهین شهر در بازرسی از آنها بیش از ۱۰هزار ۳۶۹ نخ انواع سیگار خارجی بهمراه چندین بسته تنباکو، آدامس و شکلات خارجی قاچاق کشف شد .

اولین دوره مسابقات والیبال جام ولایت هیات والیبال شهرستان شاهین شهر و میمه با حضور ۱۶ تیم از شهرهای اصفهان ،شاهین شهر شهرکرد، خمینی شهر ودولت آباد از تاریخ ۲۳ تیرماه لغایت ۲۴ مردادماه در سالن ورزشی تختی شاهین شهر برگزار شد.

فستیوال فوتبال دررده سنی نونهالان ونوجوانان که به مناسبت مقام گرانقدرشهدای گز برگزار میشود، هفتصد بازیکن در قالب 60 تیم از شهرستان های اصفهان ،شاهین شهر و برخواربا یک دیگراز تاریخ20 مرداد ماه در زمین چمن مصنوعی خیابان سجاد گز برخوار به رقابت خواهند پرداخت .

تیم فوتسال اکباتان شاهین شهر نائب قهرمان لیگ برتر استان اصفهان

جلال زاده عضو کمیسیون امنیت مجلس: آمادگی مذاکره برای آزادسازی منابع ارزی خود در عراق و هند هم داریم،‌آزادی منابع در کره جنوبی حرکت اولی بود که اتفاق افتاد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و یکی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر کشور، در واکنش به بیانیه سیاسی معاون معزول وزیر کشور علیه مجلس که در خبرگزاری رسمی دولت منتشر شده است، در نامه‌ای به رئیس جمهور، نسبت به گروهی خاص که در درون دولت مقابل برنامه های دولت برای اصلاح امور و همدلی قوا تلاش می‌کنند هشدار داد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرضا: شهرضا به عنوان تنها واحد صادر کننده جوجه شترمرغ کشور تاکنون هزار قطعه جوجه شترمرغ به کشورهای همسایه صادر کرده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی از تصویب طرح جامع شهرک اعتمادیه تهران خبر داد و گفت: به سرریز جمعیتی تهران در این شهرک پاسخ داده می‌شود.

 سخنگوی دولت:  بخشی از اختیارات هیئت وزیران و رئیس‌جمهور به استاندار سیستان و بلوچستان تفویض شد تا امکان تصمیم‌گیری و نقش‌آفرینی سریعتر و موثرتری برای خدمت‌رسانی به مردم این استان فراهم شود.

اوجی، وزیر نفت:  تعداد کارت‌های سوخت را در جایگاه‌ها کم کردیم تا هموطنان از کارت شخصی خود استفاده کنند.  در آغازِ کار، ۱۷ درصد مردم از کارت شخصی استفاده می‌کردند و امروز بیش از ۷۰ درصد مردم از کارت‌های شخصی استفاده می‌کنند.  این یک تکلیف قانونی است که باید سوختگیری خودروها از طریق کارت‌های سوخت خودشان انجام بگیرد.  در تأمین بنزین مشکلی نداریم و مردم نگرانی نداشته باشند.

عبدالرسول پور عباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری: حتی یک نفر متقلب شبکه ای پیدا نکردیم.  در آزمون تیرماه کمتر از 40 نفر از فضولی ها و شیطنت های در آزمون را گرفتیم. تمام دعواها برای تقلب در سال های گذشته است یعنی از 1400 به قبل. از مسیر سنجش هیچ کس روی صندلی که حق او نیست نمی نشیند ولی از طریق قانون نمی توان

سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرد، بلوکه کردن بخشی از تسهیلات اعطایی به مشتریان توسط بانک‌ها غیرقانونی و ممنوع است.

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #بانوان #استانداری اصفهان
ما را دنبال کنید:
+