اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/27    کد خبر: 15726906   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 11  دقیقه

استاندار اصفهان؛

تصویب 94 طرح اقتصادی، عمرانی و زیرساختی برای رشد و آبادانی مبارکه

تصویب 94 طرح اقتصادی، عمرانی و زیرساختی برای رشد و آبادانی مبارکه

  استاندار اصفهان از تصویب 94 طرح اقتصادی، عمرانی و زیرساختی برای رشد و آبادانی شهرستان مبارکه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان شورای اداری مشترک استان و شهرستان مبارکه در جمع خبرنگاران، گفت: بیست‌وسومین سفر شهرستانی شورای اداری استان از ۵ صبح امروز با بازدید از واحد‌های صنعتی، پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و طرح نهضت ملی مسکن شهرستان مبارکه آغاز شد.

وی ادامه داد: در این سفر چند جلسه اساسی در شهرستان از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ویژه شهرستان مبارکه با محوریت معاون هماهنگی امور اقتصادی و با حضور فعالان اقتصادی شهرستان برگزار شد.


استاندار اصفهان بیان کرد: در این جلسه ۳۴ پرونده فعالین اقتصادی شهرستان به صورت اختصاصی و ۵ پرونده عمومی شهرستان در حوزه تکمیل زیرساخت‌های صنعتی و اقتصادی بررسی و به تصویب رسید.

مرتضوی خاطرنشان کرد: همچنین جلسه‌ای در حوزه عمرانی، زیرساختی و زیربنایی شهرستان مبارکه با محوریت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور شهرداران، بخشداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان مبارکه تشکیل شد.

وی افزود: در این جلسه نیز ۳۴ مصوبه در حوزه زیرساختی و عمرانی شهرستان به تأیید و تصویب رسید.

استاندار اصفهان گفت: ملاقات مردمی نیز با حضور مدیریت استان و مدیران کل در محل فرمانداری شهرستان مبارکه انجام شد و توانستیم با ۸۳ نفر از مردم شهرستان بدون واسطه دیدار و گفتگو کنیم.

مرتضوی عنوان کرد: نشست با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان نیز برگزار و مطالب مفید و راهگشایی در حوزه شهرستان و استان توسط مؤثرین شهرستان بیان شد.

وی متذکر شد: در نهایت جلسه مشترک شورای اداری شهرستان تشکیل و طی آن مجموعاً ۹۴ مصوبه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، عمرانی، زیرساختی و ... به تأیید و تصویب رسید.

استاندار اصفهان ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده شهدای شهرستان نیز در این سفر صورت گرفت، امیدوارم با پیگیری فرماندار و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی مصوبات این سفر به بهترین نحو اجرایی شود.

بیست و سومین سفر شهرستانی مرتضوی استاندار اصفهان به شهرستان مبارکه به روایت تصاویر

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مبارکه #استاندار اصفهان #جویا #مردم #فولاد مبارکه #خبر #مرتضوی
ما را دنبال کنید:
+