اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/27    کد خبر: 15726909   در دسته بندی مشروح اخبار نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 20  دقیقه

صدای جویا منتشر کرد؛

مهم ترین خبرهای چند خطی ایران و جهان

مهم ترین خبرهای چند خطی ایران و جهان

  مهم ترین خبرهای چند خطی ایران و جهان طی 24 ساعت گذشته توسط پایگاه خبری صدای جویا منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از تهران، مهم ترین خبرهای چند خطی ایران و جهان به شرح زیر می باشد؛


ادغام کارت بانکی و کارت ملی ظرف سه ماه آینده

آغاز مرحله سوم طرح یکپارچه فروش خودرو بزودی

وزیر نفت: کل جایگاه عرضه بنزین کشور فعال است و روال سوختگیری در سراسر ایران عادی است.

ثبت‌نام قطعیِ یک میلیون و ۱۵۰ هزار نفر برای اربعین/ صدور ۴۰۰ هزار نفر گذرنامه زیارتی

ارسال پیامک‌های جعلی به بیمه‌شدگان و درخواست اطلاعات شخصی

وزارت اطلاعات: کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی حملۀ تروریستی شاهچراغ بازداشت شد/کانون های تروریستی نیز در تله امنیتی گرفتار شدند

معاون وزیر بهداشت: قرار بود آزمون استخدامی ۱۲ هزارنفری پرستاری تیرماه یا مردادماه برگزار شود، به دلیل لزوم هماهنگی‌های بین دستگاهی، با تاخیر در برگزاری آزمون مواجه شده‌ایم.

رئیس مرکز تحقیقات سرطان: مهاجرت پزشکان آن‌قدری هست که نگران شویم/ پزشک جوان نداریم جای خودم بگذارم و بروم

عربستان ساخت عظیم ترین پروژه عمرانی دنیا را شروع کرده! شهر «نئوم» به طول ۱۷۰ کیلومتر! ارتفاع ۵۰۰ و عرض ۲۰۰ متر! قرار است ٩ میلیون نفر در آن زندگی کنند، بدون ماشین و خیابان و دود، کاملا با انرژی تجدید پذیر. بزرگترین شرکتهای معماری دنیا پشت طراحی و ساخت نئوم هستند.

بازگشایی سفارت ایران‌ در ریاض/استقبال کویت از سفر امیرعبداللهیان به عربستان

آمریکا: تمام تلاش‌مان را برای تداوم تجارت دریایی در تنگه هرمز انجام خواهیم داد

وزیر دفاع ارمنستان: سامانه های موشکی و توپخانه ای خود را در مرز با باکو مستقر کردیم.

طالبان: نمایان شدن چهره زنان در اماکن عمومی موجب بروز فتنه می‌شود

مجوز آمریکا به دو کشور دانمارک برای دادن جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین

سرنگونی دو فروند بالگرد روسی توسط اوکراین که در جهان بهترین ها هستند/توقف حمل‌ونقل هوایی در مسکو به‌دلیل حمله پهپادی اوکراین

سازمان ملل: مردم کره شمالی گرسنه‌اند؛ آنوقت به انباشت سلاح اتمی رو آورده‌اند

آمریکا به طور رسمی ابتلای ۴نفر به گونه جدید کرونا را تایید کرد

دختران بسکتبالیست برای اولین بار به فینال آسیا صعود کردند

نرگس شهبازی دختر ووشوکار ایران بر بام آسیا ایستاد

بازی دوستانۀ ایران و آنگولا ۲۱ شهریور در ورزشگاه آزادی. ۱۶ شهریور با بلغارستان

یاسین سلمانی، کاپیتان تیم امید با باشگاه پرسپولیس به توافق اولیه رسید

عربستان: نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، سه خودرو لوکس، ۴ مرسدس G-Vagon و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت

ناسا: ماه گذشته گرمترین ماه زمین در ۱۵۰سال گذشته بود.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: فردی در اصفهان با شلیک‌ گلوله طرف مقابل دعوا را کشت / شهادت یک مامور فراجا در درگیری

آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات نوشت: تحول در دولت سیزدهم با جدیت در جریان است! ظاهرا «شورای امنیت کشور» درباره «جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها» مصوبه داده است! آن هم چه مصوبه‌ای…  رئیس جمهور محترم هم مصوبه را ارجاع داده‌اند... احتمالا بزودی «شورای عالی شهرسازی» هم درباره «مقابله با حملات تروریستی» مصوبه بدهد.

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیدی‌ترین عنصر پشتیبانی عملیات تروریستی اخیر و مرتبط مستقیم با سرکردگان داعش دستگیر شد. در ادامه این اطلاعیه آمده است: انتخاب زمان انجام هر دو عملیات تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) کاملاً معنادار است. در سال گذشته، همزمان با اغتشاشات دشمن‌ساخته‌ی پاییز و در سال جاری، در آستانه‌ی سالگرد آن وقایع.

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همراه با جمعی از معاونان و مدیرانش در وزارتخانه در نشستی صمیمی با خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه شرکت کرد و به پرسش‌ها و مطالبات آنها درباره حمایت از خبرنگاران، شفاف‌سازی در فضای فرهنگ و هنر و همچنین موضوعات مرتبط با سینما، تئاتر، موسیقی و تجسمی و همچنین وضعیت هنرمندان و احکام صادره برای آنها پاسخ گفت.

رئیس جمهور قدرت روزافزون جمهوری اسلامی و کرنش دشمنان و بدخواهان ملت ایران را مرهون خون مطهر شهدا و مجاهدت پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و بسیج دانست و گفت: برخی ادعا کردند که اگر ما بر سر کار بیاییم سایه جنگ را از سر کشور دور خواهیم کرد، در حالی که سایه جنگ را نیروی قدرت‌آفرین و امنیت‌ساز سپاه، ارتش، بسیج و خون مطهر شهدا از سر کشور دور کرده است.

خبرنگار و فعال رسانه‌ای گفت: متأسفانه رویکرد روابط‌عمومی شرکت پترو پالایش شاهین‌شهر با اصحاب رسانه شاهین‌شهر و میمه یک رویکرد تقابلی است و نه تعاملی.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بخشی از سخنان خود در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه،‌ گفت: سپاه باید در مشکلاتی که مردم در اقصی نقاط کشور دارند، پناهگاه همه مردم باشد و آن‌ها را مطالعه، مطالبه و پیگیری کند.

سخنگوی دولت گفت: برای هزینه‌کرد منابع آزادشده ایران در سایر کشورها کارگروهی تشکیل می‌شود تا این منابع برای تحقق رشد تولید مصرف شوند.

رهبر انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه پاسدارانسپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی در همه‌ی دنیاست/ باید مراقب باشیم در شناخت دشمن اشتباه نکنیم 

فارس نوشت: امیر سرتیپ دوم رضا خواجه معاون عملیات نیروی پدافند هوایی ارتش، با اشاره به حضور هواپیماهای F-۳۵ رادار گریز آمریکا در منطقه خلیج فارس،‌ گفت:‌ در روزهای گذشته، چند فروند از این هواپیماها در حال پرواز در خلیج فارس بودند و از لحظه برخاستن به طور کامل توسط رادارهای ما رصد می‌شدند.

ورزش سه نوشت: استقلال دو برد در دو هفته ابتدایی به دست آورده، اما در هفته سوم و در یک بازی فوق حساس در اصفهان باید به مصاف سپاهان برود.

فلاحت پیشه: برای پرشوری انتخابات در مردم انگیزه ایجاد شود نه در نامزدها/کنایه های تهیه‌کننده خندوانه خطاب به رئیس صداوسیما /حجاب استایل‌ها دنبال حذف چادر و جایگزینی عبا هستند!/سخنان جنجالی قالیباف علیه معاون برکنارشده وزیر کشور

سخنگوی اورژانس اصفهان:  ساعت ۷ و ۵۰ دقیقه صبح امروز تصادف مینی‌بوس سرویس کارگران یکی از کارگاه‌های سگزی با یک دستگاه تریلر به اورژانس گزارش شد که در این حادثه ۸ نفر مرد ۳۹ تا ۴۸ ساله مصدوم شدند

آغاز رسمی افتتاحیهٔ بیست و چهارمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #جویا #خبر #ایران #صدای_ایران #اخبارروز #جدید #اخبار ایران #جهان #رویترز #بی بی سی
ما را دنبال کنید:
+