اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/5/28    کد خبر: 15726911   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان خبرداد؛

افتتاح ۴۰۰ پروژه عمرانی در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت

افتتاح ۴۰۰ پروژه عمرانی در استان اصفهان به مناسبت هفته دولت

  استاندار اصفهان گفت: در هفته دولت امسال و در سراسر استان بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، امروز بیست‌و‌هشتم مردادماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه پنجمین جلسه شورای اداری استان در سال‌جاری، گفت: موضوعات متعدد و متنوعی در دستور جلسه امروز قرار داشت و در بخش‌هایی از این نشست به صورت ویژه به موضوع انتخابات و برنامه‌های استان در هفته دولت پرداخته شد.
وی ادامه داد: در حوزه انتخابات، از مدت‌ها قبل ستاد استانی انتخابات به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری شکل گرفت و برنامه‌های این حوزه در مرحله اجرایی است.
استاندار اصفهان عنوان کرد: برای انتخابات پیش رو طبق منویات مقام معظم رهبری چهار راهبرد مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت را دنبال خواهیم کرد.
مرتضوی ادامه داد: امیدواریم با مشارکتی که نخبگان جامعه برای برگزاری انتخابات انجام می‌دهند سالم‌ترین انتخابات را در امنیت کامل، با مشارکت فراگیر و رقابت قابل توجه میان کاندیدها در استان اجرایی کنیم.
وی عنوان کرد: در گام نخست با پیش ثبت‌نام بالغ بر سه هزار و ۵۷۱ نفر برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی مجلس همگان شگفت‌زده شدند، با این آمار شاهد افزایش بیش از ۱۸۰ درصدی ثبت‌نام نسبت به دوره گذشته هستیم.
استاندار اصفهان در خصوص برنامه‌‌های استان در هفته دولت نیز گفت: زمینه‌های افتتاح پروژه‌های متعدد و متنوعی در استان فراهم شده است.
مرتضوی افزود: در دو مقطع ایام الله دهه فجر و هفته دولت سعی می‌کنیم تا پروژه‌های به سرانجام رسیده را افتتاح کنیم البته بین این دو تاریخ نیز افتتاحیه‌هایی داریم.
وی بیان کرد: در هفته دولت سال جاری و در سراسر استان بالغ بر ۴۰۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بیش از دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با حرکت‌های جهادی که دستگاه‌های مختلف انجام می‌دهند امیدواریم با نهضت خدمت‌رسانی که در سراسر استان شروع شده در آینده نزدیک با افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های متعدد و مختلف کا‌م مردم عزیزمان شیرین شود‌.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #بین الملل #وزارت امور خارجه
ما را دنبال کنید:
+