اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/1    کد خبر: 15726922   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

برای نخستین‌بار در استان اصفهان؛

تخلفات ساختمانی در شاهین‌شهر به‌صورت الکترونیک ثبت می‌شود

تخلفات ساختمانی در شاهین‌شهر به‌صورت الکترونیک ثبت می‌شود

  معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین‌شهر گفت: برای نخستین‌بار در استان اصفهان تخلفات ساختمانی در شاهین‌شهر به‌صورت الکترونیک ثبت می‌شود.

مسعود ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان گفت: با توجه به رسالت شهرداری در راستای رعایت دقیق قوانین و مقررات، ثبت تخلفات ساختمانی به‌صورت الکترونیکی (برخط) در شهرداری شاهین‌شهر برای نخستین‌بار در استان اصفهان در حال انجام است.


وی در ادامه افزود: در این طرح مهندسین ناظر ساختمان به‌صورت شبانه‌روز حتی در روزهای تعطیل و بدون مراجعه به شهرداری، به‌محض مشاهده تخلف نسبت به درج گزارش‌های تخلف ساختمانی به‌صورت الکترونیک متصل به سامانه شهرسازی اقدام می‌نمایند.

معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین‌شهر از جمله مزایای این طرح را شامل عدم لزوم حضور مهندسین ناظر در شهرداری، اعلام به‌موقع گزارش تخلف و جلوگیری از ادامه تخلف ساختمانی توسط شهرداری، اجرای قانون نظام‌مهندسی و استفاده از ظرفیت‌های تخصصی مهندسین ناظر در راستای جلوگیری از تخلفات ساختمانی و اجرای مفاد پروانه و نقشه‌های مصوب، جلوگیری از ضرر و زیان شهروندان و مالکان با توجه به رأی تخریب صادره از کمیسیون ماده 100، ثبت گزارش تخلف به‌صورت آنلاین و ارسال به واحد کنترل تخلفات و نظارت خدمات شهری و اقدامات قانونی درخصوص توقف عملیات ساخت و ارسال پرونده به کمسیون ماده ۱۰۰ در اسرع وقت ،جلوگیری از مفقود شدن گزارش های فیزیکی موجود در شهرداری عنوان کرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #شاهین شهر #اصفهان #ساختمان #مردم #ایران #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 مسعود
با سلام . متصدی عزیز ما در واحدی واقع در شاهین شهر عطار فرعی 4شرقی بن بست شیش جنوبی مجتمع یزدان ساکن هستیم همسایه بالا سر ما ساخت و ساز دارن که هر وقت دلشون میخاد سر وصدا میکنندتخریب کاری میکنند کل. راه پله و حیاط که متعلق به بقیه هست رو کثیف و نسبت به اخطار تمام ساکنین و مدیر بی توجه هستن خواهشمندیم ما رو در جهت آرامش و نظم ساختمان هر چه سریع تر یاری بفرمائید با تشکر
 نوید
محله فدک بلوار کشاورز جنوبی فرعی چهار غربی کار ساختمانی انجام میدهند در ساعات غیر مجاز صبح زود شب و روزهای تعطیل با سر و صدای زیاد. لطفا پیگیری کنید
+