اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/5    کد خبر: 15726941   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

صدور بیش از ۸۵۰ گذرنامه زیارتی برای اربعین حسینی در شاهین‌شهر

صدور بیش از ۸۵۰ گذرنامه زیارتی برای اربعین حسینی در شاهین‌شهر

  فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه گفت: خدمات بی‌وقفه پلیس گذرنامه شاهین شهر در روزهای پایانی منتهی به مراسم بزرگ اربعین حسینی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صدای جویا در اصفهان بیان داشت: از اوایل مرداد ماه سال جاری بنابر دستورالعمل های ابلاغی فراجا فعالیت صدور و تمدید گذرنامه زائران اربعین، توسط اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی شهرستان آغاز شده است.
وی افزود: با توجه به استقبال خیل عظیم عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین به منظور تسهیل در صدور و تمدید گذرنامه زیارتی زائران عزیز تمهیدات ویژه ای از سوی پلیس شهرستان اندیشیده شده است.
این مقام انتظامی بیان داشت: خوشبختانه با راه‌اندازی اپلیکیشن مجازی پلیس من بسیاری از شهروندان از طریق این سامانه درخواست صدور و یا تمدید گذرنامه خود را ثبت کرده اند و بسیاری نیز به صورت حضوری به اداره گذرنامه شهرستان مراجعه، که تا کنون برای بیش از ۸۵۰نفر گذرنامه زیارتی صادر و یا گذرنامه آنها تمدید شده است.
سرهنگ ثابت راسخ از افزایش تعداد کاربران پاسخگو در اداره گذرنامه شهرستان برای تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به زائران عزیز خبر داد و از شهروندان محترم خواست برای خدمت رسانی مطلوب تر پلیس به ایشان دریافت گذرنامه زیارتی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #اربعین #شاهین‌شهر
ما را دنبال کنید:
+