اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/6    کد خبر: 15726945   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

معاون عمرانی استاندار اصفهان؛

اجرای ۸۵ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در استان اصفهان

اجرای ۸۵ هزار هکتار عملیات آبخیزداری در استان اصفهان

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از ۸۵ هزار هکتار اجرای عملیات آبخیزداری و ۱۰۰ هزار هکتار مطالعات آبخیزداری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، همزمان با گرامیداشت هفته دولت و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان پنج طرح عمرانی در شهرستان کوهپایه افتتاح و سه طرح دیگر در حوزه عمرانی و خدماتی کلنگ زنی شد.
در پایان این سفر مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی طرح‌های افتتاح و کلنگ زنی شهرستان کوهپایه، گفت: از جمله طرح‌های مهمی که در این شهرستان افتتاح شد می‌توانیم به طرح آبخیزداری شرق کوهپایه اشاره کنیم.
وی عنوان کرد: در مجموع حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری سراسر استان در سال گذشته شده هزینه شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان عنوان کرد: ۱۰۰ هزار هکتار سطح اجرای طرح آماده در حوزه آبخیزداری استان داریم که حدود ۸۵ هزار هکتار آن اجرا شده است.
زینلیان بیان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری در جلوگیری از فرسایش خاک و پایدار شدن جریان آب در قنات‌ها تأثیر به سزایی دارند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت:
در دولت سیزدهم توجه ویژه ای به محرومیت زدایی و توسعه های روستا محور برای مهاجرت معکوس شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: در سراسر استان ۴۰۰ طرح آبرسانی روستایی در حال اجرا است که در سالجاری به بهره برداری می رسند. 
به گزارش صدای جویا در جریان این سفر، زمین چمن مصنوعی کوهپایه کلنگ زنی و سیل بند خاکی تودشک و جاده آسفالت محور روستای فشارک نیز افتتاح شد.
همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از کارخانه نوشیدنی زکی تجارت کوهپایه بازدید کرد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اصفهان #هفته دولت #کوهپایه #معاون عمرانی
ما را دنبال کنید:
+