اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/12    کد خبر: 15726955   در دسته بندی یادداشت نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 5  دقیقه

یادداشت؛

خودکشی کارگر شهرداری ایلام؛ نتیجه بی‌توجهی مسئولان به مطالبات کارکنان

خودکشی کارگر شهرداری ایلام؛ نتیجه بی‌توجهی مسئولان به مطالبات کارکنان

  یک فعال رسانه‌ای گفت: خودکشی کارگر شهرداری ایلام بدون شک نتیجه بی‌توجهی مسئولان به مطالبات کارکنان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از ایلام، رضا خسروی خبرنگار و فعال رسانه‌ای با انتشار یادداشتی تحت عنوان «خودکشی کارگر شهرداری ایلام؛ نتیجه بی‌توجهی مسئولان به مطالبات کارکنان» به شرح زیر آورده است؛


در پی عدم پرداخت مطالبات کارکنان خدماتی شهرداری ایلام، متأسفانه امروز یکی از کارکنان این سازمان، به علت فشار اقتصادی و مشکلات مالی خودکشی کرد.

این اقدام تلخ و غم‌انگیز، بار دیگر نشان‌دهنده بی‌توجهی مسئولان استان ایلام به مطالبات کارگران و زحمتکشان این مجموعه است.

کارکنان خدماتی شهرداری ایلام سه ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند. این امر باعث بی‌انگیزگی و ناامیدی این کارکنان شده است.

آنها که وظیفه سنگین نظافت و پاکسازی شهر را بر عهده دارند، با این وضعیت، توان ادامه کار را ندارند. چند روز پیش، رسانه ایلامیان از این موضوع پرده برداشت و مسئولان را به پرداخت حق قانونی کارکنان خدماتی شهرداری ایلام فراخواند، البته به کرات به این موضوع نیز در این رسانه پرداخته شده بود، اما متاسفانه هیچ اقدامی در این زمینه صورت نگرفت.

این خودکشی تلخ، نتیجه بی‌توجهی مسئولان شهرداری و شورای شهر به مطالبات کارگران است.

مسئولان باید بدانند که کارگران و زحمتکشان، ستون فقرات جامعه هستند و باید به حقوق و مطالبات آنها احترام گذاشت.

این رخداد دردناک، یک هشدار جدی به مسئولان است. آنان باید بدانند که بی‌توجهی به مطالبات کارگران و زحمت‌کشان، می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد.

کارگران، نان‌آوران خانواده‌های خود هستند و عدم پرداخت حقوق و مزایای آنها، باعث مشکلات عدیده‌ای برای آنها و خانواده‌هایشان می‌شود.

امیدواریم مدیران مربوطه هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت مطالبات کارکنان خدماتی شهرداری ایلام اقدام کنند و با این اقدام، از تکرار چنین حوادث دردناکی جلوگیری کنند.

کارگران و زحمتکشان شهرداری ، سرمایه‌های اجتماعی هستند و باید با تکریم و احترام با آنها رفتار کرد، نه اینکه با عدم پرداخت حق و حقوق ناچیزشان در این اوضاع بد اقتصادی ، آنها را شرمنده ی زن و فرزند و صاحب خانه و... کرد.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #ایلام #شورا #شهر #مردم #ایران #خبرنگارایلامی #صدای_ایلام
ما را دنبال کنید:
+