اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/12    کد خبر: 15726959   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

یادداشت؛

استفاده از ظرفیت بانوان توانمند دولت‌آبادی در مدیریت باغ بانوان

استفاده از ظرفیت بانوان توانمند دولت‌آبادی در مدیریت باغ بانوان

  فعال رسانه ای گفت: شهر دولت آباد از بانوان توانمندی برخوردار است که امیدواریم در مدیریت باغ بانوان از ظرفیت بانوان توانمند و تحصیل کرده استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از برخوار اصفهان، مهناز طغیانی دولت آبادی خبرنگار و فعال رسانه‌ای با انتشار یادداشتی در شبکه‌های اجتماعی تحت عنوان «استفاده از ظرفیت بانوان توانمند دولت‌آبادی در مدیریت باغ بانوان» آورده است؛


شهر دولت‌آباد شهرستان برخوار از بانوان توانمند تحصیل‌کرده و فعال در حوزه فرهنگی، اجتماعی برخوردار است که امیدواریم در مدیریت باغ بانوان از ظرفیت بانوان توانمند و تحصیل‌کرده استفاده شود.
بدون شک استفاده از نیروی انسانی تحصیل‌کرده و متخصص در امور مدیریت شهری نقش مهمی دستیابی به شهر ایده‌آل دارد .
اگرچه زنان نیمی از جمعیت را تشکیل می‌دهند و از لحاظ دانش و توانایی ظرفیت‌های نهفته‌ای دارند، اما سهمی بسیار اندک در به‌کارگیری امور مدیریت شهری دولت‌آباد دارند.
یکی از دلایل حضور کم‌رنگ بانوان دولت‌آبادی در امور مدیریت شهری از یک سوء و وجود نگرش اجتماعی و نگاه بسته فرهنگی است و از سوء دیگر نشات گرفته باورهای غلط و سنتی در شهر دولت آباد است و مانعی برای مشارکت وسیع و حضور حقیقی مؤثر بانوان می‌باشد در ضمن روحیه ناباروی برخی از زنان نسبت به توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود است.

 که کنار نابرابری فرصت‌ها و کسب تجربه در زمینه‌های مختلف، شناخت و شکوفایی استعدادها، جامعه از توان فکری و مدیریت زنان محروم کرده است.

باتوجه‌به اینکه تاکنون بانوان در زمینه مدیریت شهری در شهر دولت‌آباد حضور کم‌رنگی داشته‌اند، ضروری است؛ مدیریت باغ بانوان دولت‌آباد دست افراد توانمند باشد تا روحیه خودباوری در بانوان ایجاد شود.
باغ بانوان از ظرفیت خوبی برای ایجاد برنامه‌های متفاوت آموزشی، فرهنگی و تفریحی برخوردار است، امیدواریم مسئولان شهری، شهردار و شورای دولت‌آباد نیز به امر واقف باشند و مدیریت آن را به دست افراد تحصیل‌کرده و دارای برنامه بسپارند .

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #بانوان #دولت آباد #اصفهان #ایران #مردم #جویا #برخوار
ما را دنبال کنید:
+