اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/20    کد خبر: 15726975   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه شاهین‌شهر؛

دولت موظف به حل مشکلات اقتصادی مستضعفان است

دولت موظف به حل مشکلات اقتصادی مستضعفان است

  امام جمعه شاهین‌شهر گفت: دولت موظف به حل مشکلات اقتصادی مستضعفان به خصوص معیشت و مسکن آنهاست.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شاهین‌شهر با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی ضمن تسلیت فرا رسیدن رحلت پیامبر اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر اظهار کرد: خدمات بزرگی توسط خود نبی مکرم اسلام و خاندان او در راستای رستگاری انسان صورت گرفته است که باید به درستی تبیین شود.


وی افزود: امام حسن مجتبی علیه السلام بزرگ ترین تدبیر را داشت به گونه ای که پیامبر اکرم (ص) می فرمایند؛ اگر عقل به صورت یک انسان در می آمد بدون شک آن فرد امام حسن مجتبی علیه السلام بودند.
امام جمعه شاهین‌شهر با بیان اینکه یکی از بزرگ ترین افتخارات ایران اسلامی وجود بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس است، تصریح کرد: برخود لازم می دانم از تمامی برگزار کنندگان مراسم بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی امسال به صورت ویژه تقدیر و تشکر نماییم.
وی با بیان اینکه ایدئولوژی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادامه دهنده همان راه اولیا و انبیاست، ادامه داد: کار دولت در برگزاری باشکوه پیاده رویی اربعین حسینی تسهیل گری است.
حجت الاسلام باقریان بیان داشت: مهم ترین عامل تشکیل دهنده چنین راهپیمایی با عظمتی خود مردم و عشق اراده و ادب آنها به اهل بیت علیهم السلام بوده است.
وی اظهار داشت: دشمنان جهان اسلام به خصوص دشمنان تشییع و رسانه های آنها به صورت شبانه روز در تلاش برای کم رنگ نشان دادن این رویداد بزرگ تاریخی بودند اما موفق به این کار نشدند و به خوبی مشاهده کردند این وحدت شکست ناپذیر است.
خطیب نماز جمعه های شاهین‌شهر گفت: فضاسازی‌های رسانه ای غربی ها به هیچ عنوان نتوانست در این رویداد بزرگ تاریخی خللی ایجاد کند.
وی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر خواسته از دل مردم است و هیچ تکیه ای به شرق و یا به غرب ندارد، و دیگر هم اجازه نخواهد اتفاقی همچون بحرین که جزئی از خاک کشورمان بود و با خیانت پهلوی از ایران جدا شد برای دیگر قسمت های آن بی افتد.
حجت الاسلام باقریان گفت: اگر غرب و شرق خیال می کنند که ما به عقب باز خواهیم گشت باید بدانند سخت در اشتباه هستند چراکه ما با قدرت در حال دستیابی به تکنولوژی های جدید و فتح قله ها بزرگ تر در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، دفاعی و اقتصادی هستیم.
وی با اشاره به اینکه کشوری همچون فرانسه تحمل حجاب یک زن اسلامی را در کشورش ندارد، اضافه کرد: این دموکراسی و شعار حقوق بشر دروغینی که سیاستمداران فرانسوی از آن دم می زند هیچ کاربردی جزء دستیابی به اهداف شیطانیشان ندارد.
امام جمعه شاهین‌شهر گفت: قدرت رسانه ای غرب نمی تواند این پر از دموکراسی و حقوق بشری را کتمان کند، چرا که ملت ایران اسلامی عفیف است و حقوق زن که یکی از آنها داشتن حجاب هست به شدت دفاع می کند.
وی فرا رسیدن سالروز قیام خونین ۱۷ شهریور توسط رژیم ستم شاهی اشاره کرد و اظهار داشت: کشتار ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ شناخته شده با نام «جمعهٔ سیاه» که در برخی منابع از آن با عنوان «حادثه میدان ژاله» نیز یاد می‌شود، رویدادی مهمی بود که در نهایت به وقوع انقلاب ۱۳۵۷ انجامید.
حجت الاسلام باقریان ادامه داد: در این عمر نزدیک به ۴۴ سال از انقلاب اسلامی تمامی نقشه های شوم و پلید استکبار جهانی از جمله؛ آمریکا و رژیم صهیونیستی را با تقویت نیروهای مقاومت در آسیای غربی و میانه نقش برآب کرده است.
وی خاطرنشان ساخت: امروز آمریکای جنایت کار با ارسال سلاح های تجهیز شده با اورانیوم ضعیف‌شده به ارتش اوکراین در تلاش برای تشدید جنگ با روسیه است و این عمل خود نشان می دهد که آمریکا چقدر جنایت کار کرد.
امام جمعه شاهین‌شهر بیان داشت: رهبری در سخت ترین شرایط از همه دولت ها حمایت کرده اند و حمایت معظم اله همیشه بر اساس حساب و کتاب بوده است، دولت باید تمام تلاش خویش را به کار ببندد که انتظارات حضرت آقا را در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را محقق کند.
وی متذکر شد: مسئولین موظف اند این کمی و کاستی ها را در این شرایط بد اقتصادی رصد و برای مردم حل و فصل کنند که بیشتر از این به اقشار مختلف جامعه بخصوص مستضعفان به خصوص در حوزه معیشت و مسکن آسیب وارد نشود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #نماز جمعه #باقریان #امام جمعه #مردم
ما را دنبال کنید:
+