اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/6/25    کد خبر: 15727007   در دسته بندی اقتصادی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 14  دقیقه

با سرمایه‌گذاری در دیاموند؛

تنها با پرداخت یک میلیارد تومان در شاهین‌شهر صاحب‌خانه شوید

تنها با پرداخت یک میلیارد تومان در شاهین‌شهر صاحب‌خانه شوید

  با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های SI شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند تنها با پیش‌پرداخت یک میلیارد تومان در شاهین‌شهر صاحب‌خانه شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه مسکن پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند با مدیریت مهندس علی صالحی تبار عضو انجمن صنفی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ایران و همچنین استان اصفهان فعالیت خیرخواهانه خود را در خردادماه ۱۳۸۶ آغاز کرده  و با احداث ساختمان‌های مسکونی با کیفیت بالا و قیمت مناسب توانسته است تاکنون رضایت بیش از یک هزار خانوار در استان‌های مختلف کشور از جمله؛ تهران، خوزستان، اصفهان، شاهین‌شهر و مازندران را جلب کند.


برند دیاموند امروز به واسطه همین جلب رضایت مشتریان تبدیل به یک برند قابل اعتماد در حوزه مسکن و ساختمان در کشور شده است.

ویژگی که ساختمان‌های دیاموند را از سایر ساختمان‌ها متمایز می‌کند، حذف نگاه سنتی «خانه به‌عنوان سر پناه» بوده و با تیم تخصصی از طراحان که برای ورود مراحل دقیقی را گذرانده‌اند و نیروهای حرفه‌ای عملیاتی که همگی جز بهترین‌ها در تراز کشوری هستند، ساخت آپارتمان‌های پایدار را به شکل متفاوتی با تأکید بر روان‌شناسی محیط با امکانات فراوان و استفاده از مصالح ساختمانی استاندار با کیفیت بسیار بالا ارائه داده است.

آنچه که به‌خوبی مشخص است دیاموند یک شرکت ساختمانی نیست؛ بلکه یک رسالت انسانی است که هدف اصلی مجموعه در ابتدا رضایت مردم و در انتها نیز همین بوده است.
اشتغال بیش از ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم یکی از افتخارات شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند است، رشد کارآفرینی و افزایش بهره‌وری مردم از حاصلهٔ شرکت بدون شک  هدف اصلی دیاموند است.

در ادامه نیز دیاموند کوشیده است تا با ایجاد سبکی برگرفته از سبک‌های رنسانس، گوتیک و بیزانس ساختمان‌های کلاسیک خود را در زیباترین شکل احداث کند و اکنون با شروع احداث ساختمان‌های مدرن خود باید منتظر یک معماری خلاقانه در مجتمع‌های A پلاس، D پلاس و S ۲ پلاس این شرکت ساختمانی بود. ساختمان‌های مدرنی که بی شک در مقایسه با سایر ساختمان‌های در حال ساخت در کشور برای گفتن حرف‌های زیادی دارند.

دیاموند در چند سال گذشته اقشار کم درآمد جامعه را فراموش نکرده است و با استارت پروژه‌هایی با عنوان SI 1  و SI 2  در محلاتی همچون خانه کارگر و فدک شاهین شهر تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با بهترین شرایط در راستای خانه‌دار شدن خانواده‌های کم درآمد فاقد مسکن گام‌های خوبی بردارد.

این قشر از جامعه می‌توانند با مراجعه به شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند و گرفتن مشاوره تنها با پیش‌پرداخت یک میلیارد تومان و با استفاده از تسهیلات بانک مسکن و همچنین تا زمان تحویل‌گرفتن واحد مسکونی به‌صورت اقساطی در متراژهای مختلف صاحب‌خانه شوند.

املاک به‌روزرسانی شده شرکت انبوه‌سازان دیاموند جهت فروش به شرح زیر می‌باشد؛

▪️ پروژه شمال دیاموند واقع در متل قو خیابان دریا گوشه قیمت هر مترمربع 120 میلیون تومان

▪️ پروژه فدک دیاموند واقع در شاهین‌شهر بلوار کشاورز جنوبی قیمت هر مترمربع 28 میلیون تومان

▪️ پروژه خیابان دهخدا شاهین‌شهر قیمت هر مترمربع 38 میلیون تومان

▪️ پروژه خیابان مخابرات دیاموند قیمت هر مترمربع 50 میلیون تومان

▪️ پروژه خیابان فردوسی شاهین‌شهر قیمت هر واحد مترمربع 40 میلیون تومان

▪️ پروژه خیابان عطار شاهین‌شهر قیمت هر مترمربع 40 میلیون تومان

 

جهت یادآوری؛ تاریخ اعتبار آگهی فروش یا سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اعلامی تا پایان مهرماه 1402 است.

علاقه‌مندان جهت مشاوره، خرید یا شرکت در سرمایه‌گذاری پروژه‌های مختلف شرکت انبوه‌سازان مسکن دیاموند هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17 عصر تا 21 شب می‌توانند با حضور در مجموعه اداری شرکت یاد شده واقع در اصفهان، شاهین‌شهر، خیابان عطار ابتدای فرعی 11 غربی طبقه اول در جریان آخرین وضعیت پروژه‌های دیاموند قرار بگیرند و یا با شماره‌تلفن‌های زیر  تماس حاصل فرمایند؛

تلفن ثابت دفتر دیاموند؛

03145281909

آقای مهندس هارونی مدیر فروش؛

09130111757

آقای مهندس جویا روابط‌عمومی؛

09197955515

دیاموند یک شرکت ساختمانی یک رسالت انسانی است.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #انبوه‌سازان #مسکن #دیاموند #اصفهان #شاهین شهر
ما را دنبال کنید:
+