اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: -621/7/8    کد خبر: 15727021   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه؛

افزایش 10 درصدی مصرف بنزین در شاهین‌شهر/تلاش برای کاهش دغدغه‌های والدین در حوزه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان

افزایش 10 درصدی مصرف بنزین در شاهین‌شهر/تلاش برای کاهش دغدغه‌های والدین در حوزه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: در شهریورماه امسال شاهد افزایش ۱۰ درصد مصرف بنزین نسبت به ماه‌های گذشته بوده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سید محمدرضا کاظمی طباء با گرامی داشت هفته دفاع مقدس در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرستان شاهین‌شهر و میمه اظهار کرد: بر به‌کارگیری تمامی ظرفیت عوامل پلیس راهور با همکاری شهرداری‌ها جهت رفع گره‌های ترافیکی و هدایت و کنترل و روان‌سازی عبور و مرور در هفته ابتدایی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در معابر اصلی منتهی به مراکز آموزشی اقدامات لازم صورت بپذیرد.


وی افزود: موضوع ایاب و ذهاب دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های اصلی والدین است و با توجه به تحویل اتوبوس‌های جدید توسط دولت به شهرداری‌های شهرستان شاهین‌شهر و میمه خصوصاً سازمان حمل‌ونقل شهرداری شاهین‌شهر بهبود سرویس‌دهی و ارتقا خدمات به دانش‌آموزان در شاهین‌شهر در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه  در بخشی دیگر به مسائل مربوط به جایگاه‌داران سوخت پرداخت و گفت: با توجه به فصل مسافرت‌های تابستانی و همچنین قرار گرفتن شهرستان شاهین‌شهر و میمه در مسیر ترانزیت شمال به جنوب کشور در شهریورماه امسال شاهد افزایش ۱۰ درصد مصرف بنزین نسبت به ماه‌های گذشته بوده‌ایم که بر این اساس ضمن هماهنگی مدیریت شهرستان شاهین‌شهر و میمه با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، افزایش ذخایر سوخت در دستور کار قرار گرفت و هیچ کمبودی در توزیع و انتقال سوخت بنزین در سطح شهرستان ایجاد نشد.

وی خاطرنشان ساخت: از مالکان خودرو می‌خواهم در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت و مدیریت این موضوع تنها از کارت سوخت شخصی برای سوخت‌گیری استفاده کنند.

کاظمی طباء زواره افزود: بر اساس آمار، میزان استفاده از کارت سوخت شخصی رانندگان در شهریورماه ۷۰ درصد بوده است و انتظار می‌رود این عدد در شهرستان تا پایان مهرماه سال جاری ۱۰ درصد افزایش یابد.

وی در پایان  به نظارت مستمر بر سلامت رانندگان بر اساس ضوابط و آئین‌نامه‌ها، نصب برچسب بر روی سرویس مدارس، خط‌کشی محل عبور عابر پیاده خصوصاً در جلوی مدارس و خیابان‌های منتهی و مسیر عبور دانش‌آموزان، نصب علائم ترافیکی، ایمن‌سازی تقاطع‌های پر خطر و شناسایی نقاط حادثه‌خیز، استقرار وسایل امدادی در جاده های مواصلاتی شهری و روستایی تاکید کرد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #فرمانداران #مردم #جویا #ایران #خبر #دانش آموزان #مدارس
ما را دنبال کنید:
+