اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: -621/7/8    کد خبر: 15727025   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان خبرداد ؛

تصویب ۸۵ مصوبه لازم‌الاجرا برای توسعه و آبادان جرقویه

تصویب ۸۵ مصوبه لازم‌الاجرا برای توسعه و آبادان جرقویه

  استاندار اصفهان از تصویب ۸۵ مصوبه لازم‌الاجرا به منظور توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان پس از شورای اداری مشترک استان و شهرستان جرقویه، بیان کرد: سفر شورای اداری استان به این شهرستان پیش از طلوع خورشید آغاز شد.
وی ادامه داد: از لحظات ابتدایی سفر با حضور در پروژه‌ها، شهرها و روستاهای مختلف شهرستان طرح‌های توسعه محور و مهم شهرستان مورد بررسی و بازدید قرار گرفت.
استاندار اصفهان بیان کرد: همچنین برخی موارد که نیازمند پیگیری فوری بود در محل پروژه‌ها به صورت ویژه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.
دکتر مرتضوی افزود: همزمان حوزه معاونت اقتصادی استان جلسه و نشستی را با فعالان اقتصادی شهرستان برگزار کرد که در این حوزه نیز به مصوبات قابل توجهی دست یافتیم بعنوان مثال ۳۰ میلیارد تومان مصوبه برای رفع و کاهش مشکلات شهرک‌های صنعتی شهرستان اختصاص یافت.
وی متذکر شد: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز روز گذشته نشستی را از بعدازظهر تا پاسی از شب با بخشداران، شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان برگزار کردند که در این جلسه نیز برای بخش‌های زیرساختی و خدماتی شهرستان تصمیمات خوبی گرفته شد.
استاندار اصفهان گفت: در مجموع ۸۵ مصوبه در حوزه‌های زیرساختی، زیربنایی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزشی، فرهنگی، ورزشی و ... برای توسعه و آبادانی شهرستان جرقویه اخذ شد.
وی یادآور شد: امیدواریم مجموع مصوبات سبب شود مسائل و مشکلات مردم این شهرستان کاهش یابد.
دکتر مرتضوی با اشاره به برگزاری ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با مردم شهرستان جرقویه، گفت: قریب به دو ساعت را برای ملاقات بدون واسطه با مردم اختصاص دادیم و امیدواریم با اجرای مصوبات این سفر زنگ شروع حرکت‌های جدی برای رشد و توسعه شهرستان نواخته شود.
وی ادامه داد: در بخش‌های آموزشی و ورزشی نیز با همکاری اداره کل نوسازی مدارس، اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان سعی شد توازن مناسبی از امکانات آموزشی و ورزشی در سطح شهرستان برقرار شود.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #جرقویه #ایران #مردم #دولت #جویا
ما را دنبال کنید:
+