اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/9    کد خبر: 15727078   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

فرماندار شاهین‌شهر و میمه خبرداد؛

شاهین‌شهر و میمه رتبه اول ایجاد اشتغال استان اصفهان را کسب کرد

شاهین‌شهر و میمه رتبه اول ایجاد اشتغال استان اصفهان را کسب کرد

  فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: شهرستان شاهین‌شهر و میمه با ثبت ۲۹۷۷ شغل با پوشش تعهد ۴۴ درصدی حائز رتبه اول در بین شهرستان‌های استان اصفهان در ایجاد فرصت‌های شغلی شد.

سیدمحمدرضا کاظمی طباء در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صدای جویا در اصفهان ضمن گرامی داشت روز جهانی سالمند اظهار کرد: نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) می فرمایند؛ احترام گذاشتن به مسلمان مو سفید و سالخورده از جمله تجلیل خداست و از ما نیست کسی که بزرگسال ما را احترام نکند.


وی ادامه داد: روز گذشته در آیینی با حضور نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استاندری اصفهان تعدادی از پروژه های عمرانی در شهر گرگاب بهره برداری و کلنگ زنی شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: از جمله این پروژه های عمرانی می توان به عملیات فاز دوم بوستان شهرک بوستان، روکش آسفالت معابر شهری، نوسازی و خرید ماشین آلات و اتوبوس شهری، بهسازی مسیل ها، روشنایی معابر، پایش تصویری شهر از جمله پروژه هایی است که با اعتبار بالغ بر400 میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند یا کلنگ زنی شدند.

وی با تاکید بر اینکه برای افرادی که به دنبال پشت میز نشینی و ریاست هستند شغل نداریم، خاطرنشان ساخت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته شهرستان شاهین شهر و میمه در بین شهرستان های استان اصفهان موفق شد در حوزه ایجاد اشتغال رتبه اول را کسب نمایید.

کاظمی طبا تصریح کرد: شهرستان شاهین شهر و میمه با ثبت ۲۹۷۷ شغل با پوشش تعهد ۴۴ درصدی حائز رتبه اول در بین شهرستان های استان اصفهان در ایجاد فرصتهای شغلی شد.

وی در ادامه به آخرین رویدادهای اتفاق افتاده در حوزه ورزش و جوانان شهرستان شاهین شهر و میمه پرداخت و اظهار کرد: مسابقات اتومبیلرانی سرعت قهرمانی کشورجام مقاومت 7 مهر ماه 1402 به میزبانی استان تهران برگزار شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه افزود: در این مسابقات مهرداد صفری ورزشکار شایسته شاهین شهری به عنوان نماینده استان اصفهان موفق شد در کلاس 206 اختصاصی مقام اول ودر کلاس 1600ctمقام دوم را کسب نماید.

وی بیان داشت: تیم هیات کوهنوردی شهرستان شاهین شهر روز 7 مهر ماه 1402 به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقدام به صعود به قله گل گل ( اشترانکوه ) واقع در ازنا ( لرستان)  به ارتفاع ۴۰۵۰ متر کرد.

کاظمی طباء یادآور شد: در رقابت‌های قهرمانی دواتلون (دو، دوچرخه، دو) کشور پارسا حیدری دونده شاهین شهری همراه تیم اصفهان در رنکینگ تیمی مقام سوم و در رنکینگ انفرادی بزرگسالان مقام دهم را کسب کند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #اشتغال #شاهین شهر #اصفهان #رتبه #ورزش #میمه
ما را دنبال کنید:
+