اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/16    کد خبر: 15727100   در دسته بندی بین الملل نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان:

مراسم تجلیل از 10 کارفرمای سرآمد استان اصفهان برگزار می شود

مراسم تجلیل از 10 کارفرمای سرآمد استان اصفهان برگزار می شود

  رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان اصفهان گفت: مراسم تجلیل از 10 کارفرمای سرآمد استان اصفهان 19 مهرماه برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان به نقل از مهر سید عبدالوهاب سهل آبادی اظهار کرد: کانون انجمن‌های صنفی  کارفرمایان استان اصفهان ده کارفرمای سرآمد را طی دو دوره داوری  با ده رویکرد فنی، علمی، اقتصادی و اجتماعی انتخاب و در تاریخ ۱۹ مهرماه سال جاری مبادرت به معرفی این کارفرمایان به جامعه کار و تولید و مسئولین و مدیران  ارشد استان  خواهد کرد.


وی با بیان اینکه این رویداد طبق آیین‌نامه مصوب هر سال انجام می‌پذیرد، افزود: کارفرمایانی که ۳ تا ۵ سال به‌صورت متوالی کارت کارفرمایی زرین داشته باشند می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

رئیس هیات مدیره کانون انجمن‌های صنفی  کارفرمایان استان اصفهان تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این رقابت پس از ارائه مدارک توسط هیئت داوران مورد داوری قرار گرفتند.

وی خاطرنشان ساخت: ز جمله داوران شرکت‌کننده در هیئت داوری می‌توان به  نمایندگان خانه صنعت و معدن، سازمان صمت، اداره کار و رفاه اجتماعی، اداره کل استاندارد، سازمان تأمین اجتماعی، سازمان امور مالیاتی و انجمن صنفی کارفرمایان و استانداری اشاره کرد.

سهل آبادی بیان داشت: این کارفرمایان پس از ۲ مرحله داوری توسط ۱۳۳ انجمن عضو در کانون کارفرمایان مورد راستی‌آزمایی داده‌ها قرار گرفتند و از جمله شاخص‌های مهم انتخاب در این رقابت، دارا بودن پروانه بهره‌برداری و تعداد نیروی کار مناسب و ارائه مدارک بهره‌وری و کنترل کیفی و رعایت مقررات استاندارد و حافظ محیط‌زیست را می‌توان نام برد.

وی هدف از انتخاب کارفرمای سرآمد درجه دادن به کارفرمایان عنوان کرد و گفت: کارفرمای سرآمد در طول سال‌ها فعالیت خود از جایگاه حقوقی ویژه برخوردار بوده و از این ظرفیت می‌توان به‌عنوان الگو برای بهبود شرایط دیگر صنایع بهره‌برداری کرد.

مرتبط با جغرافیای ایران با کلید # #کارفرمایان #اصفهان #سرمایه گذار #بازرگانی #جویا
ما را دنبال کنید:
+