اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/17    کد خبر: 15727106   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

استاندار اصفهان در شورای برنامه ریزی تاکید کرد؛

دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی فضای اداری اصفهان اهتمام ویژه داشته باشند

دستگاه‌های اجرایی برای ساماندهی فضای اداری اصفهان اهتمام ویژه داشته باشند

  استاندار اصفهان گفت: همکاری و تعاون میان مدیران کل استان برای ساماندهی فضای اداری سبب می‌شود تا مردم نیز به عملکرد دولت و همدلی میان مدیران کل برای پیشبرد امور امیدوار باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، دویست و سی و ششمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با حضور استاندار اصفهان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و سایر اعضاء برگزار شد.
در این نشست مصوبات کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، گزارش کارگروه مشورتی فضا و ساختمان‌های اداری، گزارش طرح ملی توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام)، گزارش کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان و گزارش عملکرد دستگاه‌های اجرایی در صدور مجوزها توسط دستگاه‌های مرتبط ارائه گردید.
سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این نشست ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، بیان کرد: بایستی مادام مجاهدت‌ و جانفشانی‌های برادران‌مان در مجموعه نیروی انتظامی کشور و استان برای تامین امنیت را به خود یادآوری کنیم و از بابت این موهبتی که به مردم ما تقدیم می‌شود قدردان باشیم.
وی همچنین با گرامیداشت پانزدهم مهرماه روز روستا و عشایر، ادامه داد: به مناسبت این روز مقرر شد، دهیاران استان و مسئولان عشایر برنامه‌هایی‌ را برای گرامیداشت این جامعه عزیز، فعال، تلاشگر و تولید کننده در نظر بگیرند که امیدواریم به نحو احسن این برنامه‌ها در استان انجام شود.
مرتضوی استاندار اصفهان در خصوص ساماندهی فضا و ساختمان‌های اداری استان، گفت: کمیته ساماندهی فضای اداری استان در سالهای گذشته بابت ورود نابهنگام و غیرموجه سازمان‌ها و دستگاه‌های ملی دچار اعوجاجاتی شده است.
وی ادامه داد: همین موضوع باعث شده تا علی‌رغم نیاز ادارات دولتی استان به فضای اداری، دولت به اجبار فضاهای دیگر را اجاره کرده باشد و سایر ساختمان‌های دولتی بلااستفاده بماند و از صددرصد فضای اداری استان بهره‌مند نشویم.
استاندار اصفهان تأکید کرد: برای ساماندهی این فضا در استان با ریاست محترم جمهوری وارد مذاکره شدیم تا با نظر مدیریت استان این ساماندهی به بهترین وجه اتفاق بیفتد، در این راستا خود را موظف می‌دانیم تا نگاه عادلانه و یکسانی به نیاز تمامی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی داشته باشیم.
مرتضوی عنوان کرد: همکاری و تعاون میان مدیران کل در این موضوع باعث می‌شود تا مردم نیز به عملکرد دولت و همدلی میان مدیران کل برای پیشبرد امور امیدوار  باشند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که توفیق خدمت به مردم را داریم شایسته است به بهترین نحو برای پیشبرد اهداف کلی نظام جمهوری اسلامی و دولت محترم تلاش و همکاری کنیم.
استاندار اصفهان تصریح کرد: کمیته ساماندهی فضاهای اداری استان به صورت مستمر تشکیل و با حضور اعضاء مسائل مطرح شده بررسی شود تا به هر نحو ممکن ساماندهی فضای اداری استان رقم بخورد.
اصفهان، الگوی موفق اجرای طرح تکام را ارائه دهد
مرتضوی در خصوص گزارش طرح ملی توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه (تکام)، نیز گفت: امید است با هماهنگی و همکاری‌هایی که در مجموعه دستگاه‌های کشور و استان اتفاق می‌افتد فضای مناسب و متفاوتی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، معیشتی و ... روستاها را شاهد باشیم.
وی ادامه داد: قطعا با نگاه هم افزا و همراه دستگاه‌ها برای پیشبرد طرح‌های توسعه محور در روستاها می‌توان به نتایج آن امیدوار بود.
استاندار اصفهان با تأکید بر اهتمام بر اجرای طرح‌های روستایی، عنوان کرد: انتظار می‌رود به نحوه انتخاب مناطق هدف با درایت خاص نگاه شود و به صورت محدود الگوهای موفق پرورش یابند.
مرتضوی افزود: در این راستا بایستی نسبت منابع و برنامه‌ها به درستی رعایت شوند تا به نتیجه مورد نظر دست یابیم.
استاندار اصفهان درخصوص ثبت اشتغال‌های ایجاد شده استان، عنوان کرد: این موضوع از موارد بسیار مهم است که با همت دستگاه‌ها اقدامات و خدمات استان در حوزه اشتغال می‌تواند ارائه و باعث دلگرمی مردم شود.
مرتضوی افزود: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری پیگیری کند تا هر دستگاه یک یا چند نفر از کارشناسان خود که به صورت اختصاصی وظیفه ثبت اشتغال ایجاد شده دستگاه را دارند به مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان معرفی شوند تا گزارش دقیقی از نحوه ثبت اشتغال در استان دست یابد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #بین الملل #اجرا
ما را دنبال کنید:
+