اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/20    کد خبر: 15727119   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان خبرداد؛

اتخاذ ۶۰ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه

اتخاذ ۶۰ مصوبه به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه

  استاندار اصفهان گفت: در جریان سفر شورای اداری استان به شهرستان ورزنه، ۶۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به منظور توسعه و آبادانی این شهرستان اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان،  سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در پایان نشست شورای اداری استان و شهرستان ورزنه، گفت: در امتداد سفرهای شهرستانی که شورای اداری استان برنامه‌ریزی می‌کند به اتفاق مدیران کل و رؤسای دستگاه‌های اجرایی استان از ساعت ۶ صبح امروز بیستم مهرماه در شهرستان ورزنه حضور یافتیم.
وی ادامه داد: با بازدیدهای مختلفی که از پروژه‌های شهرستان انجام شد از نزدیک کار و فعالیت مجاهدانه‌ای که در شهرستان انجام می‌شود را مورد رصد قرار دادیم.
مرتضوی خاطرنشان کرد: پروژه‌های مختلف در حوزه‌های مسکن، بهداشت و درمان، ورزشی، آموزشی و ... در شهرستان ورزنه در حال انجام است تا شاهد توسعه این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.
وی متذکر شد: روز گذشته نیز معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با حضور در شهرستان ورزنه با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کرد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: از هفته‌های گذشته نیز در استانداری جلساتی برای آماده سازی مصوباتی که در این سفر مورد نیاز بود، برگزار شد.
وی عنوان کرد: در این سفر توفیق داشتیم با بیش از ۷۰ نفر از مردم شهرستان ورزنه دیدار و گفتگو کنیم همچنین با همراهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و مؤثرین شهرستان نیز دیدار و گفتگویی چند ساعته داشتیم.
استاندار اصفهان گفت: در شورای اداری مشترک استان و شهرستان نیز که با حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و شهرستان برگزار شد، مصوبات مورد رصد و بررسی قرار گرفت.
مرتضوی گفت: نهایتاً در این سفر ۶۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف به منظور توسعه و آبادانی شهرستان ورزنه اتخاذ شد.
وی ادامه داد: انتظار می‌رود حسب زمانبندی مشخصی که در شورای اداری استان شده است مصوبات در زمان معقول و تعیین شده اجرایی شوند تا در سفر آینده به شهرستان ورزنه گزارش کاری از اقدامات انجام شده به مردم خوب شهرستان ورزنه ارائه کنیم.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #ورزنه #اصفهان #ایران #استانداری #دولت #جویا
ما را دنبال کنید:
+