اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/21    کد خبر: 15727120   در دسته بندی سیاسی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه شاهین شهر؛

طوفان الاقصی دستمزد جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی است

طوفان الاقصی دستمزد جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی است

  امام‌جمعه شاهین‌شهر گفت: عملیات طوفان الاقصی دستمزد جنایت های رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در منطقه است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شاهین‌شهر اصفهان، حجت‌الاسلام قاسم باقریان در خطبه‌های این هفته این نمازجمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی به تبیین بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان دانشگاه افسری امام علی (ع) پرداختند و اظهار کرد: این بیانات مهم راهبردهای جهانی ما را برای همگان مشخص کرد.


وی افزود: امروز نیروهای مسلح کشور ما دانشگاهی بزرگ است که به محلی برای تربیت انسان‌هایی باایمان، بااخلاق و بافضیلت در راستای حفظ و حراست از امنیت و منافع ملی کشور شده است.

خطیب نمازجمعه‌های شاهین‌شهر با بیان اینکه بسیاری از ارتش‌های جهان در راستای منافع خویش اختیار را از فرد صلب می‌کنند، تصریح کرد: همان گونه که در بالا نیز اشاره شد امروز نیروهای مسلح کشور اسلامی ما تبدیل به یک کارخانه انسان‌سازی در راستای حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم شده است.

وی به ضربه غیر قابل‌جبران جریان مقاومت در منطقه (شاخه حماس و گردان‌های القسام) به استکبار جهانی همان رژیم غاصب و نژادپرست و کودکش اسرائیل اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی دستمزد جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه است.

حجت‌الاسلام باقریان با تأکید بر اینکه رسالت امروز جهان اسلام حمایت از مردم بی‌گناه و بی‌پناه فلسطین است، عنوان داشت: عملیات طوفان الاقصی به‌خوبی ضعیف‌بودن سازمان جاسوسی موساد و ارتش تا دندان مجهز رژیم غاصب صهیونیستی را بر همگان آشکار کرد.

وی با بیان اینکه سردمداران رژیم کفر و استکبار اسرائیل اگر دست به هر جنایت دیگری بزنند باز جنبش مقاومت اسلامی حماس پیروز این میدان است، گفت: خروش امروز جوانان فلسطینی و حماس به از مدت‌ها صبر و حوصله نتیجه توکل و ایمان به خدا در مقابل رژیم فاسد و جعلی اسرائیل است.

امام‌جمعه شاهین‌شهر ادامه داد: نبرد محور مقاومت بخصوص جنبش مقاومت اسلامی حماس بر اساس همان آیات الهی است که در قرآن آمده است که یک روز زمانی مظلوم بر کفر پیروز خواهد شد و امروز جنبش مقاومت اسلامی با تقدیم صدها شهید در راه هدف آزادی سازی فلسطین اشغالی از دست صهیونیست‌های غاصب و شیطان‌صفت تا گرفتن نتیجه مطلوب مبارزه خواهد و ما نیز به‌عنوان قسمتی از جهان اسلام وظیفه داریم به هر شکل ممکن حمایت لازم را از حماس انجام دهیم.

وی خاطرنشان ساخت: باید تمام تلاش و همت خود را بکار گیری کنیم که موضوع فلسطین به‌درستی تبیین شود تا هم حق به حق‌دار برسد و همین اینکه ناتوی رسانه‌ای اسرائیلی - آمریکایی نتواند این موضوع به نفع خود مصادره و مظلوم‌نمایی کند.

حجت‌الاسلام باقریان از موضوع گیری مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، دولت مردان و وحدت کشورهای اسلامی در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی کمال تشکر و قدردانی کرد و خاطرنشان کرد: امروز باید مسئله مهم فلسطین محور وحدت همه سران و جریانات و مردمان کشورهای جهان اسلام باشد تا زمینه و بستر آزادسازی این سرزمین از این غده سرطانی پاک شود.

وی اضافه کرد: این وعده خداوند در قرآن که پیروزی برای اسلام است بشارت می‌دهد که رژیم صهیونیستی به زودی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندد.

 

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #فلسطین #طوفان الاقصی #اسلام #اسرائیل #مردم #مقاومت
ما را دنبال کنید:
+