اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/21    کد خبر: 15727121   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

امام جمعه بدره؛

ایران به جنگ ورود پیدا کند، رژیم غاصب اسرائیل نابود خواهد شد

ایران به جنگ ورود پیدا کند، رژیم غاصب اسرائیل نابود خواهد شد

  امام‌جمعه شهرستان بدره گفت: جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی که ادامه دهنده راه شهید سلیمانی هستند در کمترین زمان ممکن می‌توانند وجود پلید اسرائیل را از روی کره زمین محو کنند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شهرستان بدره، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط جنبش مقاومت اسلامی انجام شد به‌خوبی نشان داد که گنبد آهنین رژیم صهیونیستی تبدیل به گنبد چوبینی شده است که داخل آن را موریانه خورده و پایه‌های آن سست شده است و هر لحظه امکان دارد که بر سرشان فرود آید.


وی افزود: عملیات طوفان الاقصی تاریخ اسرائیل را به دو قسمت قبل و بعد از عملیات تقسیم کرد که عبارت بودند از؛ قبل از عملیات با تبلیغات دروغین از خود چهره‌ای پولادین و نفوذناپذیر نشان داده بودند و اما بعد از این عملیات هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش ریخته شد.

امام‌جمعه بدره با بیان اینکه بار دیگر قدرت الهی در مقابل قدرت مادی پیروز شد، تصریح کرد: در این روزها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها سعی داشتند که این عملیات را به نام ایرانی‌ها تمام کنند.

وی اضافه کرد: اما این رژیم جعلی بداند که اگر ایرانی‌ها وارد کارزار جنگ شوند همان گونه که سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی که در عرض کمتر از چند ماه منطقه را از لوث وجود پلید داعشی‌ها پاک کرد، جوانان مؤمن و انقلابی ایران اسلامی که ادامه‌دهنده راه آن شهید بزرگ جهان اسلام هستند خواهند توانست در کمترین زمان ممکن وجود پلید رژیم جعلی و غاصب اسرائیل را از روی کره زمین محو کنند.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #اسرائیل #حماس #جویا #غاصب #ایران
ما را دنبال کنید:

نظرات بازدیدکنندگان

 علی
جنگ بشه ، باز شما پشت جبهه قایم میشید و جوان‌ها رو به کشتن میدید
+