اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/28    کد خبر: 15727141   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

امام جمعه شهر بدره تاکید کرد:

مردم حوزه انتخابیه بدره به فرد صالح و انقلابی رأی دهند

مردم حوزه انتخابیه بدره به فرد صالح و انقلابی رأی دهند

  امام جمعه بدره گفت: بر لزوم افزایش مشارکت سیاسی و انتخاب افراد متخصص و توانمند واصلح در انتخابات پیش‌رو تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از شهرستان بدره، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: با توجه به شروع ثبت نام نهایی از داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات  مجلس شورای اسلامی، انتخابات پیش‌رو یک امتحان بزرگ است و مردم شهرستان بدره باید با حضور حداکثری خود فردی صالح و انقلابی را انتخاب کنند. 
وی ادامه داد: رقابت‌های انتخاباتی باید میدان مسابقه برای خدمت به مردم باشد و مردم باید با آگاهی و بصیرت در انتخابات شرکت کرده و با همدلی، وحدت و حضور حداکثری در خنثی کردن توطئه دشمنان گام بردارند.
خطیب نماز جمعه های بدره بر لزوم افزایش مشارکت سیاسی و انتخاب افراد متخصص و توانمند در انتخابات پیش‌رو تأکید کردند وگفت: دشمنان تمام تلاش خود را بکار گرفته اند که مردم را نسبت به حضور در انتخابات دلسرد و حضور مردم را در انتخابات  کمرنگ جلوه دهند اما ملت ایران اسلامی همانند گذشته مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهند زد.
وی گفت : وظیفه شرعی همه است که نسبت به جمهوری اسلامی بی‌تفاوت نبوده و در انتخابات پیش‌رو(دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی) شرکت کنند و با انتخاب فردی اصلح در سرنوشت خود دخیل باشند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #بدره #ایلام #خبر #مردم #جویا #نماز جمعه
ما را دنبال کنید:
+