اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/28    کد خبر: 15727144   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر؛

نسل‌کشی رژیم کودک کش اسرائیل مصداق بارز جنایت علیه بشریت است

نسل‌کشی رژیم کودک کش اسرائیل مصداق بارز جنایت علیه بشریت است

  شهردار شاهین‌شهر گفت: نسل‌کشی رژیم کودکش اسرائیل نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.

سعید ابریشمی راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: نسل‌کشی رژیم کودک‌کش اسرائیل در بمباران وحشیانه‌ی بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به کشته‌شدن صدها تن از کودکان و زنان بی‌پناه گردید نشان از اوج رذالت و وقاحت صهیونیست‌ها و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است.


وی افزود: بی‌تردید جنایات رژیم جعلی اسرائیل در به خاک و خون کشاندن ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین ضمن این‌که موجب بیداری بیش از پیش ملت‌های آزاده خواهد شد، خشم امت اسلامی را در پی خواهد داشت، خشمی که گریبان صهیونیست و استکبار جهانی را خواهد گرفت و آن‌ها را به ورطهٔ نابودی خواهد کشاند.

شهردار شاهین‌شهر تصریح کرد: جنایات وحشیانه‌ی این رژیم غاصب و کودک‌کش را به‌اتفاق مجموعه شهرداری شاهین‌شهر  شدیداً محکوم و حمایت خود را از دفاع مشروع ملت مظلوم فلسطین اعلام می‌نماییم.

* تئاتر هنر زنده بشریت است

ابریشمی راد به آیین اختتامیه چهارمین همایش فصلی تئاتر کوتاه (هفتک) که با حضور جمعی از مسئولان ادارات و هنرمندان تئاتر در تالار شیخ بهایی برگزار شد اشاره کرد و گفت: تئاتر هنر زنده بشریت است.

وی افزود: خالقان آثار هنری هنگام خلق اثر خود، فرصت و امکان تصحیح خطاهای احتمالی را دارند؛ اما یکی از زیبایی‌های منحصر به فرد هنر تئاتر، فقدان فرصت تصحیح خطای احتمالی به دلیل حساسیت بالا در خلق اثر نمایشی است.

شهردار شاهین‌شهر با تأکید بر ماندگاری نقشی از یک اثر نمایشی بر ذهن بشر، اظهار داشت: هنر نمایشی همواره به بیان ناگفته‌ها پرداخته به‌نحوی‌که فعالان این عرصه آنچه را که به زبان جاری نمی‌شود، در نمایش به تصویر می‌کشند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #شاهین شهر #اصفهان #هنر #مردم #ایران #اصفهان #ابریشمی
ما را دنبال کنید:
+