اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/30    کد خبر: 15727147   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 10  دقیقه

در هفته تربیت‌بدنی؛

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

مسئول بسیج ورزشکاران شهرستان شاهین‌شهر و میمه معرفی شد

  رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه گفت: طی حکمی حمیدرضا یعقوبی به‌عنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران شهرستان شاهین‌شهر و میمه منصوب گردید.

احسان شاه علی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری صدای جویا در اصفهان با تربیت فرا رسیدن هفته تربیت‌بدنی به ورزشکاران و ورزش دوستان اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با همراهی و همکاری تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش بخش میمه همایش یک روز با ورزش جهت دانش‌آموزان دبیرستان شریعتی برگزار و دانش‌آموزان این دبیرستان در رشته‌های مینی‌فوتبال؛ دارت؛ فوتبال‌دستی؛ والیبال شرکت و به رقابت پرداختند.


وی افزود: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت و ورزش یک دوره مسابقه والیبال تفریحی - دوستانه با توپ فیزیوبال با شرکت ۶ تیم بانوان در محل سالن میعاد ورزشگاه شهید ایران‌دوست برگزار گردید که در پایان به نفرات تیم برتر جوایزی به‌رسم یادبود اهدا شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: همچنین به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش یک دوره مسابقه دارت ویژه بانوان در محل زمین چمن مصنوعی میمه با شرکت جمعی از بانوان علاقه‌مند به این رشته برگزار گردید که در پایان خانم‌ها؛ ۱.شهلا حورمند ۲.دیانا حیدری ۳. فهیمه زارع مقام‌های برتر را کسب نمودند.

وی بیان داشت: اولین اردوی آماده‌سازی تیم ملی شنا برای حضور در مسابقات رده‌های سنی آسیا به میزبانی کشور فیلیپین از روز شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۲ در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز گردید.

شاه علی خاطرنشان کرد: از استان اصفهان گامردیلانچیان به‌عنوان سرمربی، رضاکرم زاده از شاهین‌شهر به عنوان مربی و شنتیا نظری، مهرشادافقری، متین سهران، حسین مقصودی و مهران قاسم‌زاده به‌عنوان شناگر حضور دارند.

وی از برگزاری جشنواره هنرهای رزمی گرامی داشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش با همت هیئت‌های ورزشی شهر گزبرخوار شهرستان شاهین شهرو میمه خبرداد و گفت: دراین جشنواره که روز جمعه بیست و هشتم مهرماه در مجموعه ورزشی شهید چمران شهر گز بر خوار برگزار شد و بیش از ۲۰۰ رزمی‌کار از رشته‌های کاراته، تکواندو، کونگ‌فو و دفاع شخصی حضور داشتند که پس از اجرای مرشد ورزش باستانی توسط هیات باستانی ورزش‌های زورخانه‌ای به انجام حرکات رزمی و نمایش فنون رزمی پرداختند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی هفته گذشته مسابقه دو میدانی با حضور ۳۷ ورزشکار در سه رده سنی نونهال، نوجوان وبزرگسال درباغ بانوان گز برخوار برگزار گردید.

وی عنوان داشت: در بخش دختران مسابقات دوومیدانی به میزبانی هیات دوومیدانی شهرستان اصفهان برای گروه‌های سنی ۸ تا ۱۰ سال و ۱۰ تا ۱۲ سال در دو ماده ۱۰۰ متر و ۶۰۰ متر، برگزار گردید که در این رقابت‌ها دختر خردسال شهرستان شاهین‌شهر و میمه خانم زینب رحیمی فر از هیات دوومیدانی شهر گرگاب موفق شد در ماده 600 متر مقام دوم را کسب نماید.

شاه علی تصریح کرد: هم‌زمان با دومین روز هفته تربیت‌بدنی با حضور سرهنگ‌ رجبی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان اصفهان، سرهنگ ابراهیمی فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شاهین‌شهر و میمه مراسم تودیع محمد براتی برگزار و طی حکمی حمیدرضا یعقوبی به‌عنوان مسئول جدید بسیج ورزشکاران شهرستان شاهین‌شهر و میمه منصوب گردید.

وی یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی و ورزش یک دوره مسابقات شنا با حضور 50 شناگر از استخرهای شنا شهرستان در استخر قصر قو شاهین شهر برگزارشد.

این مسئول ورزشی گفت: درنهایت تیم‌های استخر آفتاب شاهین‌شهر، استخر قصر قو و تیم شهید فخری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. در پایان به نفرات و تیم‌های برتر حکم و به تمام شرکت‌کنندگان لوح یادبود اهداء گردید.

وی با بیان اینکه تیم گلف شهرستان شاهین‌شهر و میمه تنها تیم شهرستانی استان اصفهان در مسابقات کشوری، اضافه کرد: تیم منتخب تنیس‌روی‌میز شرکت ملی گاز ایران با حضور سه ورزشکار شاهین‌شهری خانم‌ها شکیلا و شکیبا چنگیز و صبا اروم موفق به کسب مقام سوم تیمی المپیاد ورزشی وزارت نفت کشور شد.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #هفته تربیت‌بدنی #ورزش #ورزشکاران #گزبرخوار #مردم #ایران #جویا
ما را دنبال کنید:
+