اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/30    کد خبر: 15727149   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

روز گذشته اتفاق افتاد؛

هیئت صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان آغاز به کار کرد

هیئت صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان آغاز به کار کرد

  مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان از آغاز به کار هیئت صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار صدای جویا از اصفهان، حجت‌الاسلام میثم ریاحی مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان در حاشیه جلسه اعضای هیئت صلح و سازش رسانه‌ها اظهار داشت: با کمک آقای بهرامیان معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری و رئیس توسعه حل اختلاف استان اصفهان و حجت‌الاسلام اسماعیلی رابط ستاد صبر استان توفیق شد، هیئت صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان با حضور جمعی از معتمدین رسانه استان در مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان تشکیل شد.


وی افزود: هیئت صلح و سازش به‌صورت مردمی با حضور چند نفر از معتمدین رسانه جهت جلوگیری از طرح پرونده در دادگاه، صدور حکم و ایجاد سابقه برای طرفین تشکیل می‌شود.

میثم ریاحی با اشاره به اهمیت هیئت صلح و سازش تصریح کرد: جهت حفظ حرمت اصحاب رسانه و جلوگیری از حضور این عزیزان در محیط دادگاه، اگر خدای ناکرده یکی از اصحاب رسانه به‌عنوان شاکی یا متشاکی پرونده دادگاهی داشته باشد قبل از طرح در دادگاه به هیئت صلح و سازش می‌آید تا دوستانه مشکلش حل شود و اگر در این هیئت سازش نشد آن وقت پرونده به دادگاه ارجاع داده می‌شود.

مدیرمجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان گفت:۱۰ نفر از معتمدین رسانه در این هیئت عضو هستند که امروز احکام خودشان را به عنوان صلح یار دریافت کردند و اسامی این افراد به ترتیب حروف الفبا عبارت است از: ۱. ناصر بهروان ۲. مظفر حاجیان ۳. احمدرضادهانی ۴. محمدرضا رضایی ۵. میثم ریاحی ۶. رضا صابری ۷. مهراب صابری ۸. حسین صادق زاده ۹. منصورگلناری ۱۰. ایرج ناظمی

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #صلح #سازش #رسانه #اصفهان #جویا #خبرنگار #ایران
ما را دنبال کنید:
+