اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/7/30    کد خبر: 15727150   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 11  دقیقه

روزنامه‌نگار اصفهان؛

هیات صلح و سازش رسانه‌های اصفهان مصوبه کدام سازمان مردم‌نهاد است؟

هیات صلح و سازش رسانه‌های اصفهان مصوبه کدام سازمان مردم‌نهاد است؟

  روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای گفت: هیات صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان خروجی و مصوبه کدام یک از سازمان‌های مردم‌نهاد رسانه‌ای است؟

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، زینب هاشمی روزنامه‌نگار و فعال رسانه‌ای نسبت به انتشار خبر «آغاز به کار هیئت صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان ناصر بهروان ۲مظفر حاجیان ۳احمدرضا دهانی ۴محمدرضا رضایی ۵میثم ریاحی ۶رضا صابری ۷مهراب صابری ۸حسین صادق‌زاده ۹منصور گلناری ۱۰ایرج ناظمی)» واکنش نشان داده و با مطرح چند پرسش به شرح زیر آورده است؛


▪️ هیات صلح و سازش رسانه‌های استان اصفهان خروجی و مصوبه کدام یک از سازمان‌های مردم‌نهاد رسانه‌ای است؟

▪️ لفظ معتمدین در بین چه تعداد افراد مورد بررسی قرار گرفته است؟

▪️جامعه آماری گزینش این افراد چه تعداد و چه کسانی بوده‌اند؟

 ▪️ اساساً پایه و اساس این هیات بر چه موضوعاتی متمرکز است؟

 ▪️ با توجه به اینکه خانه مطبوعات استان اصفهان هم مشابه چنین حرکتی انجام داده است، عملکرد آن هیات تاکنون به کجا رسیده که این هیات می خواهد برسد؟

▪️ اساساً وجود هیات منصفه مطبوعات، سپس گروهی که خانه تحت عنوان شورای حل اختلاف راه‌اندازی کرده و اینک گروه یا هیات صلح و سازش... گویا روندی همانند تکرار راه اندازی NGOهایی از این دست در رسته رسانه است و آینده‌ای برای این قبیل تعددها متصور نمی‌شود؟!

 ▪️ خیلی مهم است که بفرمایید هیات تشخیص این معتمدین، خود چه کسانی بوده‌اند؟ چرا که برخی افراد در قالب (آزموده را آزمودن خطاست.!) و اصلا مورد وثوق و اعتماد اهالی رسانه نیستند کما این که اخیراً هم تعدادی از این جمع عدم صداقت و عملکرد منفی‌شان به‌وضوح بر همگان نمایان شده است.

▪️ آیا به نظر شما بهتر نبود برای تشکیل چنین هیات و گروهی حداقل یک بررسی ضمنی از اهالی رسانه استان اصفهان صورت می‌گرفت، بعد تصمیم به شکل‌گیری و صرف هزینه و وقت می‌شد؟

 این گزارش، ارزش خبری ندارد چرا که انتقال اسامی برخی افراد به کذب "معتمد" در مرام و شیوه رفتار رسانه‌ای نیست.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #خبرنگاران #اصفهان #ایران #مردم #جویا #روزنامه نگاری #مطبوعات
ما را دنبال کنید:
+