اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/2    کد خبر: 15727153   در دسته بندی اجتماعی نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 7  دقیقه

فرمانده انتظامی شاهین شهر خبرداد؛

زن و مرد سارق در شاهین‌شهر توسط پلس آگاهی دستگیر شدند

زن و مرد سارق در شاهین‌شهر توسط پلس آگاهی دستگیر شدند

  فرمانده انتظامی شاهین‌شهر و میمه گفت: با تلاش کارگاهان پلیس آگاهی زن و مردم سارق با پنج فقره سرقت خودرو دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صدای جویا در اصفهان با تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع)، اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با اشراف اطلاعاتی خود موفق شدند زن و مرد سارقی را که به‌صورت حرفه‌ای اقدام به سرقت خودرو در شاهین می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی با دادستان محترم این شهر آنها را در عملیاتی ضربتی دستگیر کنند.


وی با اشاره به اعتراف سارقان به ۵ فقره سرقت خودرو در شاهین‌شهر افزود: متهمان پس از سرقت خودرو ها اقدام به بازکردن باطری و دیگر قطعات با ارزش آن‌ها می‌کردند و سپس خودروهای مسروقه را به‌صورت بلاصاحب در حومه شاهین‌شهر و یا کلان‌شهر اصفهان رها می‌کردند‌.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه ادامه داد: مأموران فرماندهی انتظامی بخش میمه شهرستان از حضور شکارچیان غیرمجاز در یکی از مناطق حفاظت شده بخش میمه مطلع و با همکاری مأموران اداره محیط‌بانی طی گشت‌زنی در محل دو شکارچی غیرمجاز را در حین شکار آهوان وحشی غافلگیر و دستگیر کردند.

وی مهم‌ترین خبر کشفیات هفته گذشته را دپوی غیرمجاز تعداد قابل‌توجهی لاستیک در سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه عنوان کرد و گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی مردم، با اشراف اطلاعاتی خود از دپوی غیرمجاز تعداد قابل‌توجهی لاستیک خودروی سنگین در یک واحد دامداری در سطح شهرستان مطلع و پس از هماهنگی قضایی به همراه نمایندگان ادارات صمت و تعزیرات شهرستان این محل را مورد بازرسی خود قرار دادند.

وی خاطرنشان ساخت: در بازرسی به‌عمل‌آمده از انبار دامداری مذکور تعداد ۷۹۴ حلقه لاستیک خودروی ایرانی و ۷ حلقه لاستیک خودروی خارجی مربوط به خودروهای سنگین کشف شد.

سرهنگ ثابت راسخ بیان داشت: باتوجه‌به اینکه لاستیک‌های مکشوفه در سامانه جامع انبارهای وزارت صنعت ثبت نشده و به‌صورت غیرمجاز در این محل دپو شده بودند با حکم مرجع قضایی تمامی لاستیک‌ها توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تکمیلی استان منتقل شدند .

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #پلیس #جامعه #مردم #ایران #جویا #سرقت
ما را دنبال کنید:
+