اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/2    کد خبر: 15727157   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

عضو شورای شهر شاهین شهر؛

ناعدالتی اداره کل مالیاتی استان اصفهان در حق مردم شاهین‌شهر

ناعدالتی اداره کل مالیاتی استان اصفهان در حق مردم شاهین‌شهر

  عضو شورای شهر شاهین‌شهر گفت: اداره کل مالیاتی استان اصفهان در اقدامی خلاف قانون، سهم ۳۵/۸ درصدی عوارض آلایندگی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ را مطابق دستورالعمل‌های جدید تعیین نموده که مصداق ناعدالتی است.

گل جهان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان اظهار کرد: اداره کل مالیاتی استان اصفهان در اقدامی خلاف قانون، سهم ۳۵/۸ درصدی عوارض آلایندگی سال‌های ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴ را مطابق دستورالعمل‌های جدید تعیین نموده که مصداق ناعدالتی است.


وی با بیان اینکه شهر شاهین‌شهر در فاصله کمتر از سه کیلومتری صنایع قرار گرفته و مستقیماً تحت تأثیر آلایندگی می‌باشد، اضافه کرد: این اتفاق در حالی افتاده است که سهم برخی از شهرستان‌های استان اصفهان که حتی چندین کیلومتر با صنایع آلاینده شاهین‌شهر فاصله دارند بیشتر از ما بوده است درحالی‌که شاهین‌شهر بیش از 200 هزار نفر جمعیت مهاجرپذیر را در خود جای‌داده است.

عضو شورای شهر شاهین‌شهر تصریح کرد: هزینه‌کرد عوارض آلایندگی مطابق مر قانون به نوسازی ناوگان اتوبوس‌رانی، احداث خط مترو و حفظ و توسعه فضای سبز اختصاص می‌یابد که از جمله مطالبات مهم شهروندان از مدیریت شهری بشمار می روند.

وی با بیان اینکه این اعضای شوراهای شهر و روستاهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه طی نامه‌ای این خطای عمدی و نابخشودنی اداره کل مالیات استان اصفهان را به اطلاع سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان رسانده‌اند، تأکید کرد: در برنامه سفر هفته آینده استاندار اصفهان به سطح شهرستان شاهین‌شهر و میمه مراتب اعتراض این اقدام خلاف قانون اداره کل مالیاتی استان اصفهان در شورای اداری استان مطرح خواهیم کرد.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین شهر #استاندار #مردم #جویا #ایران #خبر #آلایندگی #عوارض
ما را دنبال کنید:
+