اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/3    کد خبر: 15727158   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران:

حضور پرشور مردم اصفهان در انتخابات، فتنه‌های دشمن را بی‌اثر می کند

حضور پرشور مردم اصفهان در انتخابات، فتنه‌های دشمن را بی‌اثر می کند

  استاندار اصفهان گفت: حضور متفاوت مردم در انتخابات بسیاری از فتنه‌های دشمن را از بین می‌برد و در عرصه‌های بین‌المللی و تمکین دشمن از جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، امروز سوم آبان ماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان، با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی، گفت: می‌طلبد در این ایام که جبهه کفر چهره واقعی خود را به همگان نمایان کرده است و رفتار‌های ددمنشانه‌ رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه بر همه نمایان است، حقایق این موضوع برای نسل نوجوان و جوان تبیین شود.
وی ادامه داد: از این رو از معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری درخواست کردیم تا پیگیری کنند زنگی به نام فلسطین در مدارس تعریف شود.
استاندار اصفهان متذکر شد: در این زنگ از کارشناسان خبره و صاحب صلاحیت برای تبیین حقیقیت مسائل روز دنیا در موضوع غزه و رژیم صهیونسیتی، نامشروع بودن این رژیم و جنایت‌هایی که در حق مردم مظلوم فلسطین روا می‌دارد دعوت شود تا مسائل را برای دانش‌آموزان و معلمان تشریح کنند.
مرتضوی اظهار کرد: نسل جوان ما نسبت به برخی از بینات پرسش دارند و بایستی این پرسش‌ها به نحو مقتضی پاسخ داده شوند.
وی ادامه داد: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونسیتی التهابی میان اذهان به وجود آورده است و بایستی از این فرصت استفاده کنیم و حقایق روز جهان را برای آحاد مردم بالاخص نسل جوان شرح دهیم.
استاندار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود گفت: یکی از موضوعات مهم پیش رو، بحث انتخابات است، در انتخابات حضور متفاوت مردم بسیاری از فتنه‌های دشمن را از بین می‌برد و در عرصه‌های بین‌المللی و تمکین دشمن از جمهوری اسلامی نقش بسزایی دارد.
مرتضوی خاطرنشان کرد: این مسائل بایستی برای مردم به خوبی تبیین و تشریح شود، از این رو فرمانداران از هر فرآیندی که می‌توانند استفاده کنند تا مسائل حقیقی روز را برای مردم تشریح کنند.
وی ادامه داد: از مناسبت ۱۳ آبان استفاده کنید، این ایام فرصت بسیار خوبی را برای تشریح و تبیین مسائل فراهم می‌کند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #مردم #انتخابات
ما را دنبال کنید:
+