اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/3    کد خبر: 15727159   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

در جشن خودکفایی مددجویان اصفهانی تاکید شد؛

جشن خودکفایی ۸۶۳۰ مددجو اصفهانی، بیانگر ارائه تسهیلات اثربخش

جشن خودکفایی ۸۶۳۰ مددجو اصفهانی، بیانگر ارائه تسهیلات اثربخش

  رئیس کمیسیون هماهنگی امور بانکی استان اصفهان تاکید کرد: آمار و ارقام بیانگر ارائه تسهیلات اثربخش به مددجویان کمیته امداد است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، فرشید ساعدی رئیس کمیسیون هماهنگی امور بانکی استان اصفهان در مراسم جشن خودکفایی ۸۶۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، اظهار داشت: یکی از دغدغه های نظام بانکی اثربخش بودن تسهیلات است.

ساعدی ارائه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد را از جمله تسهیلات اثربخش و همسو با نظام بانکی جمهوری اسلامی توصیف کرد و ادامه داد: با توجه به محدود بودن منابع بانکی، اثربخشی تسهیلات ارائه شده از مهم‌ترین اهداف است و اعداد و ارقام بیانگر انجام وظایف به نحو مطلوب است.

وی با تشکر از تمام شبکه بانکی استان اصفهان به منظور همراهی با نهادهایی از جمله کمیته امداد و بهزیستی، ادامه داد: سال گذشته در استان ۹۶ و ۷ دهم درصد جذب اعتبارات شکل گرفته و آمار مطالبات تسهیلات ارایه شده نشان می دهد برای هرگونه تسهیلات در زمان خود بازپرداخت انجام شده است.

رئیس کمیسیون هماهنگی امور بانکی استان اصفهان گفت: کمیته امداد با تعاملی بسیار سازنده در جهت رفع موانع و فرآیندهای مختلف قدم برداشته است و با اقداماتی که انجام شده، حدود پنج تا شش فرآیند از فرآیندهای ارائه تسهیلات به مددجویان کاسته شده است.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #مددجو #کمیته امداد #اصفهان #جویا #کمک #حمایت
ما را دنبال کنید:
+