اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/5    کد خبر: 15727163   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 2  دقیقه

امام جمعه بدره تاکید کرد؛

یکی از مطالبات اصلی مردم عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان بدره است

یکی از مطالبات اصلی مردم عدم استقرار برخی ادارات در شهرستان بدره است

  امام جمعه شهر بدره گفت: یکی از مشکلات اساسی ومطالبه مردم عدم استقراربرخی ادارات درشهرستان بدره است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، حجت الاسلام محسن دانیاری امام جمعه شهر بدره در خطبه های این هفته با تقدیر از صداوسیمای مرکز استان در ضبط وپخش خطبه های نمازجمعه شهرستان ها بیان داشت: مطالبات و خواسته های مردم در تریبون نمازجمعه شهرستانها بیان می شود که به سمع و نظر مسئولان برسد که در جهت رفع این مشکلات تلاش نمایند. 
وی گفت: یکی از مشکلات اساسی ومطالبه مردم  عدم استقرار برخی ادارات درشهرستان بدره است که با گذشت یک دهه از ارتقاء بدره به شهرستان تاکنون استقرار پیدا نکرده اند و اداراتی هم مستقر هستند بصورت تک نفره اداره و با کمبود امکانات اداره می شوند که موجب گلایه شهروندان شده است. 
وی گفت: با الحاق دهستان علیشروان به بدره محدوده جغرافیایی این شهرستان توسعه پیدا کرده ولی تاکنون هیچ گونه خدماتی به این شهرستان مشاهده نشده که می طلبد مدیران کل با حضور خود درسطح شهرستان نسبت به تامین اعتبارات و نیروی انسانی درجهت رفع مسائل ومشکلات مردم تلاش کنند.
 خطیب نماز جمعه های بدره همچنین گفت: مشکل مسکن و عدم درآمد پایدار در شهرستان بدره بارها در تریبون نمازجمعه بیان شده اما تاکنون هیچ گونه تلاشی درجهت رفع انها نشده است و مردم بعد از ده سال طعم افتتاح یک پروژه شاخص را نچشیده اند که این زیبنده نیست.
حجت الاسلام دانیالی همچنین با انتقاد از آب و فاضلاب شهرستان بدره گفت: بافت فرسوده شبکه آب رسانی به بدره مناسب نیست و این شهرستان فاقد امکانات اولیه جهت آب رسانی به مردم شریف شهرستان است.


مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #امام جمعه #بدره #نمازجمعه #علیشروان #ایلام #ایران
ما را دنبال کنید:
+