اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/10    کد خبر: 15727176   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 8  دقیقه

نخبه شاهین‌شهری عنوان کرد؛

ماجرای لمس و حس بین مدیران دولتی در ایران

ماجرای لمس و حس بین مدیران دولتی در ایران

  یکی از نخبگان شاهین‌شهر و برخوار گفت: چه شد که تا قبل از مسئولیت و قرار گرفتن در عرصه خدمت، برخی از این مدیران این‌قدر ایده‌های خوب داشتند؛ ولی امروز هیچ خبری از آن ایده‌ها و فکرهای ناب و تحول‌آفرین برای حل مشکلات اساسی مردم نیست؟

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمد حق‌شناس از نخبگان شاهین‌شهر و برخوار در صفحه شخصی خود در ایتا با انتشار مطلبی جدید از پدیده‌ای به نام لمس و حس بین مدیران دولتی در ایران نوش، وی با بازنشر توییت ذیل نوشته است:




چه شد که تا قبل از مسئولیت و قرار گرفتن در عرصه خدمت، برخی از این عزیزان این‌قدر ایده‌های خوب داشتند؛ ولی امروز هیچ خبری از آن ایده‌ها و فکرهای ناب و تحول‌آفرین برای حل مشکلات اساسی مردم نیست؟ چرا اولویت‌های کف میدانشان که مرتبط با زندگی طبقه ضعیف و قاطبه مردم بود، جایش را به نشست‌ها، گرفتاری‌های سیاسی و دغدغه‌های روزمرگی و گاهی نمایش بازی‌کردن و وانمودکردن به حل مشکلات مردم و در خفا خدمت به هم‌حزبی‌ها و ثروت‌اندوزان داده است؟

علتش پدیده لمس و حس است!!!

تا قبل از مسئولیت، خیلی از این عزیزان خودشان درگیر تامین معیشت   خانواده بودند و دائما با پوست و استخوان گرانی خانه، هزینه اجاره خانه، هزینه بالای حمل و نقل، بیکاری، گرانی خدمات درمانی و آموزشی را لمس می کردند و طبعا برای رفع اين فشارها ایده های خوبی به ذهنشان می رسید.

اما امروز برخی از این عزیزان با تصاحب صندلی‌ها و بالا رفتن حقوقشان، تأمین معاش و مسکن، بهره‌مندی از ماشین و راننده شخصی و... ممکن است دیگر مثل قبل این فشارها را لمس نکنند؛ بنابراین حس کمتری برای حل آن‌ها به خرج می‌دهند!

اسم پدیده فوق لمس و حس است که برآمده از کژرفتار سیستم اداری در بالا بردن سطح رفاهیات مدیران و مسئولین پس از کسب موقعیت های مهم سیاسی و اداری است؛ اگر سیستم اجازه می داد که افراد مسئول یا مدیر به همان اندازه متوسط جامعه از رفاهیات، دستمزد و ... برخوردار شوند و نه بیشتر، این پدیده لمس و حس اتفاق نمی افتاد!

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #نخبگان #شاهین شهر #برخوار #اصفهان #حق شناس
ما را دنبال کنید:
+