اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/10    کد خبر: 15727177   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان؛

تکریم بازنشستگان و توجه به مطالبات آنها بر همگام واجب است

تکریم بازنشستگان و توجه به مطالبات آنها بر همگام واجب است

  معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان گفت: تکریم بازنشستگان و توجه به مطالبات آنها بر همگام واجب است و باید همه در قبال بازنشستگان باید احساس مسئولیت داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری شامگاه سه‌شنبه در دیدار با مدیرعامل صندوق فولاد کشور و هیات همراه در استانداری اصفهان اظهار داشت: تکریم بازنشستگان و توجه به مطالبات آنها بر همگام واجب است و باید همه در قبال بازنشستگان باید احساس مسئولیت داشته باشند.


وی با بیان اینکه مطالبات بازنشستگان صنعت فولاد ایران باید در قالب فهرست گونه برای پیگیری دسته‌بندی شود، ابراز داشت: باید مطالبات بر اساس قانون عنوان شود و البته باید توجه داشت که برخی از مطالبات بازنشستگان قانونی نیست؛ اما منطقی است که باید بررسی شود.

مسئولان صندوق بازنشستگی فولاد حساسیت لازم را برای احقاق حقوق بازنشستگان ایجاد نکرده‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه باید با رسیدگی درست از تکرار تجمعات بازنشستگان در اصفهان جلوگیری کنیم، ادامه داد: ادامه تجمعات می‌تواند مشکلات امنیتی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مسئولان صندوق بازنشستگی حساسیت لازم را برای احقاق حقوق بازنشستگان ایجاد نکرده‌اند، ابراز داشت: باید با حساسیت پای موضوع مشکلات بازنشستگان بایستند.

جان‌نثاری با بیان اینکه باید غربالگری در زمینه مطالبات بازنشستگان انجام شود، گفت: باید وحدت رویه در بیان مطالبات ایجاد شود و با حضور مسئولان به این مشکلات رسیدگی شود.



دولت به صندوق‌های بازنشستگی نگاه ویژه داشته باشد

در ادامه سید حجت کاظمی مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با تأکید بر اینکه به‌شدت در حال پیگیری مطالبات به حق بازنشستگان بوده و هستیم، افزود: با تلاش‌هایی که در طی یک سال گذشته صورت گرفت توانستیم بخش قابل‌توجهی از معوقات این عزیزان را پرداخت کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از شرکت‌های صندوق به‌خاطر شرایط بد اقتصادی و تحریمی حاکم بر کشور امروز دچار زیان‌دهی شده‌اند، افزود: تلاش‌هایی از طریق مجلس و دولت انجام دادیم توانستیم اعتبارات خوبی را برای حمایت از بازنشستگان و خانواده‌های آنان دریافت کنیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور با بیان اینکه ما خود را در کنار بازنشستگان می‌بینیم و نه در مقابل آنان، تصریح کرد: به همین خاطر در حوزه رفاهی، بیمه‌های مکمل درمانی و تسهیلات اقدامات قابل‌توجهی صورت‌گرفته است.

وی با بیان اینکه 18 صندوق بازنشستگی در کشور داریم که به مرز ورشکستگی نزدیک شده اند، گفتح: اگر چنانچه اتفاقی در حوزه صندوق های بازنشستگی بی افتد نزدیک به ۶۰ میلیون نفر را در کشور درگیر خواهد کرد به همین خاطر می طلبد دولت به صورت ویژه به این مسئله نگاه کند چرا که الان صندوق ها منتظر تزریق 54 هزار میلیارد تومان طلبی هستند که از دولت دارند.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید #
ما را دنبال کنید:
+