اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/10    کد خبر: 15727181   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:

۳۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

 ۳۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شاهین شهر و میمه

  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از اتخاذ ۳۵ مصوبه عمرانی و زیرساختی به منظور توسعه و آبادانی شهرستان شاهین شهر و میمه، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، عصر امروز ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۲ در جریان بیست و ششمین سفر شهرستانی شورای اداری استان که به شهرستان شاهین شهر و میمه رقم خورد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری به همراه مدیران کل این معاونت با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان شاهین‌شهر و میمه دیدار و گفتگو کردند.
مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه این نشست که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، گفت: در این جلسه اهم مشکلات شهری و روستایی در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی شهرستان شاهین شهر و میمه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در مجموع ۳۵ مصوبه در حوزه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اتخاذ شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به جزییات مصوبات حوزه عمرانی شهرستان شاهین‌شهرومیمه، بیان کرد: تعیین تکلیف ثپه باستانی ازان، تکمیل ساختمان کلانتری و مسجد مسکن مهر شاهین‌شهر، تشکیل کمیسیون ماده ۵ ویژه شهرستان، تقاطع غیر همسطع اتوبان آزادگان و بلوار اصلی پالایشگاه، سهم عوارض آلایندگی شهرستان، حل مشکل کوره های آجر پزی، آسفالت جاده روستای جهادآباد، احداث زیر گذر شهرک صنعتی مورچه خورت، تعیین تکلیف مجموعه مسکونی ۹۰ واحدی مسکن جوانان از جمله این موارد است.
زینلیان ادامه داد: از جمله مصوبات دیگر می توان به رفع مشکل تخلیه گل سنگ ها و تجاوز بالغ بر ۴۰ هکتار از میزان مصوب به اراضی ملی، بازنگری طرح هادی روستای خسروآباد، ایجاد دیوار ساحلی شرق روستای سه، تکمیل پروژه آبرسانی به دهستان ورکان، تامین آب مسکن مهر و پروژه اقدام ملی مسکن، تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی، لایروبی قنوات روستاهای ازان، زیدآباد و حسن رباط اشاره کرد.
وی گفت: در خصوص تأمین زمین در راستای ساخت و تأمین مسکن جوانان و حل فصل بحث آب آشامیدنی برخی مناطق شهری و روستایی این شهرستان نیز مصوبات بسیار خوبی داشتیم و تا پایان امسال اتفاقات خوبی خواهد افتاد.
زینلیان ادامه داد: همچنین در مورد پوشش مخابراتی شهرستان شاهین شهر و میمه نیز مصوبات قابل توجهی اتخاذ شد تا سراسر شهرستان از پوشش مخابرات بهره‌مند شوند.
وی در پایان عنوان کرد: در راستای مصوبات صورت گرفته مدیریت اجرایی استان تمام تلاش خود را بکار بسته است که این سفرها مشکلات شهرستان‌های استان اصفهان در دولت مردمی با پیگیری های فراوان حل و فصل نمایید.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شاهین‌شهر #اصفهان #دولت #جویا #میمه
ما را دنبال کنید:
+