اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/11    کد خبر: 15727186   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

استاندار اصفهان در جمع نخبگان عنوان کرد؛

مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است

مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است

  استاندار اصفهان گفت: گفت: مردم ایران اسلامی بعنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود بایستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت تر از گذشته به صحنه بیاییم و در گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان با حضور حماسه ساز خود، تجلی اراده ملت را به رخ جهانیان بکشیم.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، امروز یازدهم آبان ماه، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جمع نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان شاهین شهر و میمه، ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم غزه و پیروزی‌های جبهه مقاومت، گفت: همه ما در پی جنایات بی رحمانه رژیم صهیونسیتی دچار تألم و تأثر هستیم و مسائل غزه قلب هر انسانی را بی‌تاب کرده است.
وی ادامه داد: در ایالت‌های مختلف کشور حامی و برنامه‌ریز جنایات رژیم صهیونسیتی مردم علیه این جنایات فریاد آزادگی سر می‌دهند.
دکتر مرتضوی خاطرنشان کرد: در دانشگاه‌های معتبر و بزرگ دنیا این عمل آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیست مورد اعتراض و راهپیمایی قرار گرفته است.
استاندار اصفهان ضمن اشاره به اینکه آزادگی مردم جهان نشان می‌دهد انسانیت در دنیا زنده است، عنوان کرد: تجمعات عظیمی برای رفع ظلم در دنیا می‌شود ما نیز در جمهوری اسلامی بعنوان جامعه موحدی که از ابتدا نگران بودیم ظلمی علیه مظلومی روا نشود بایستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین متفاوت تر از گذشته به صحنه بیاییم و در گرامیداشت روز مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان با حضور حماسی ساز، تجلی اراده ملت را به رخ جهانیان بکشیم.
مرتضوی ادامه داد: یکی از سؤالاتی که در روز حساب از ما پرسیده می‌شود نحوه واکنش ما نسبت به ظلم روا شده به مردم غزه و فلسطین است.
وی عنوان کرد: امروز مسئله فلسطین، آزمون الهی از بشریت است در این راستا باید موضع خود را روشن کنیم.
استاندار اصفهان بیان کرد: هر فرد به هر نحوی که می‌تواند با قلم، قدم، سخن و به هر شیوه بایستی موضع خود را در برابر جنایت‌های رژیم صهیونسیتی اعلام کند.
مرتضوی در خصوص سفرهای شهرستانی اظهار کرد: این سفرها با برنامه‌ریزی‌های متعدد مدیران و مسئولان شهرستان و استان برنامه‌ریزی می‌شود و در بخش‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، زیرساختی و ... تلاش می‌شود برنامه منسجمی تدوین و در موعد مقرر اجرا شود.
وی گفت: برنامه سفر از پیش از طلوع خورشید آغاز می‌شود و تا پاسی از شب نیز ادامه می‌یابد.
استاندار اصفهان اظهار کرد: در جریان این سفر بازدید از پروژه‌های مختلف شهرستان و جلسات متعدد برنامه‌ریزی می‌شود که یکی از مهمترین برنامه‌ها در هر شهرستان دیدار و ملاقات مردمی است.
دکتر مرتضوی افزود: همچنین در جریان این سفرها در رابطه با مسائل مختلف شهرستان، استان و کشور یا نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان مقصد صحبت و گفتگو می‌کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اثر اصلی این جلسات نگاه و فکری است که از جامعه مردمی به ذهن مسئولان منتقل می‌شود و در تصمیم گیری ها اثرگذار خواهد بود.
دکتر مرتضوی ضمن اشاره به فتنه گری های آمریکا در جنایت‌های رژیم صهیونسیتی، گفت: در غزه هیمنه اسرائیل شکسته شد از این رو جلسات شورای عالی رژیم صهیونسیتی نمایندگان آمریکا حضور دارند.
وی افزود: طبق مستندات در بسیاری از جبهه‌ها اقداماتی که علیه مردم غزه می‌شود توسط آمریکا انجام می‌شود.
وی متذکر شد: این بار دیگر آمریکا نتوانست از پشت پرده حمایت کند و سپس بعنوان واسطه گر به میدان بیاید، در طوفان الاقصی رژیم صهیونسیتی درهم شکست و آمریکا شخصاً وارد شد.
استاندار اصفهان گفت: این آمریکای جهان خوار در طول ۴۵ سال گذشته مادام در حال جنایت علیه ایران اسلامی بوده است.
مرتضوی خاطرنشان کرد: نمونه بارز سخن ما دفاع مقدس است، دفاع مقدسی که ۴۵ سال است شرافتمندانه علیه رژیم سلطه ایستادگی کرده است.
وی ادامه داد: انقلاب دوم کشور ما در ۱۳ آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا رقم خورد تا انقلاب اسلامی پایدار بماند.
استاندار اصفهان اظهار کرد: دشمن در حوزه‌های مختلف در حال فتنه‌گری است و یکی از واضح ترین دشمنی آنان با مردم ایران اسلامی ناامید کردن مردم است.
مرتضوی افزود: جامعه نخبگانی بایستی بر این موضوع حساس و مراقب باشد زیرا در عرصه رسانه‌ای آمریکا با تمامی امکانات و تجهیزات خود به دنبال هدف‌گیری امید مردم است.
وی متذکر شد: مسیری که ایران اسلامی در ۴۵ سال اخیر طی کرده است بایستی توسط جامعه نخبگان برای مردم تشریح و تبیین شود.
استاندار اصفهان گفت: کشوری که روزی پزشکان پاکستانی و هندوستانی مردمش را درمان می‌کردند امروز یکی از راههای توسعه خود را گردشگری سلامت می‌داند.
دکتر مرتضوی اضافه کرد: دشمن برعکس تبلیغات منفی از داشته‌های جمهوری اسلامی به خوبی باخبر است.
وی بیان کرد: بایستی جامعه نخبگان با جهاد تبیین حقیقت های ایران اسلامی را برای مردم تشریح کند و از هر مناسبت خصوصاً مناسبت‌های ملی به بهترین نحو برای شفاف سازی افکار عمومی استفاده کند.


مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #استاندار اصفهان #سیاست #جویا #ایران #بین الملل #وزارت امور خارجه
ما را دنبال کنید:
+