اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/14    کد خبر: 15727195   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 4  دقیقه

شهردار شاهین‌شهر خبرداد؛

به مناسبت 50 سالگی تأسیس شاهین‌شهر، حمل‌ونقل شهروندان رایگان شد

به مناسبت 50 سالگی تأسیس شاهین‌شهر، حمل‌ونقل شهروندان رایگان شد

  شهردار شاهین‌شهر گفت: به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس شاهین‌شهر، حمل‌ونقل شهروندان رایگان شد.

سعید ابریشمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار صدای جویا در اصفهان در ابتدا ضمن حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم غزه و خشم و نفرت از رژیم غاصب صهیونیستی از شهروندان فهیم شاهین‌شهر در راستای حمایت‌ها و همراهی‌های خود با طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری تشکر کرد و در ادامه اظهار کرد: به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس شاهین‌شهر و بنا به پیشنهاد شهرداری و مصوبه شورای اسلامی شهر مقرر گردید روز سه‌شنبه 16 آبان ماه 1402، ناوگان حمل و نقل اتوبوس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری، شهروندان ارجمند را رایگان جابجا نمایند.


وی افزود: باهدف حفظ و تقویت روحیه ورزش و شادابی در شاهین‌شهر از 800 ورزشکار این شهر طی آیینی تجلیل به عمل آمد.

شهردار شاهین‌شهر گفت: به مناسبت هفته فرهنگی شاهین‌شهر نمایشگاه صنایع‌دستی بانوان از 13 لغایت 18 آبان همه روزه از ساعت 16 الی 20 در فرهنگسرای خانواده پذیرای هنردوستان است.

وی خاطرنشان ساخت: روز گذشته با اعلام حادثه انفجار در یک واحد آپارتمان واقع در گلدیس تیم عملیاتی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شد. در این انفجار به چند واحد مسکونی و خودرو آسیب وارد شد، ولی خوشبختانه حادثه جانی در پی نداشت.

ابریشمی راد در پایان گفت: مفتخریم در آستانه پنجاه‌سالگی تأسیس شاهین‌شهر، هفته فرهنگی این شهر را با بیش از 50 برنامه متنوع فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر برگزار نماییم.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #جوانان #شاهین_شهر #اصفهان #جویا
ما را دنبال کنید:
+