اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1402/8/19    کد خبر: 15727211   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 6  دقیقه

امام جمعه شهر بدره؛

زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان بدره در گروه نگاه ویژه مسئولان است

زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان بدره در گروه نگاه ویژه مسئولان است

  امام‌جمعه شهر بدره گفت: زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان بدره در گروه نگاه ویژه مسئولان است.

به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از شهرستان بدره، حجت‌الاسلام محسن دانیاری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه شهر بدره با تأکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی از حضور باشکوه و با بصیرت ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه تقدیر کرد و گفت: این حضور پیام‌های مهمی برای دشمنان ایران داشت که ملت ایران از انقلاب اسلامی خسته نشده‌اند و همواره پشتیبان انقلاب اسلامی هستند و با تاسی از رهنمودهای معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌کار را دشمن بشریت می‌دانند و هر جنایتی که در منطقه انجام می‌شود آتش‌بیارمعرکه آمریکاست.


وی افزود: این حضور پاسخ قاطع به کسانی بود که می‌گویند حضور مردم در انتخابات کم‌رنگ خواهد بود، این مردم دوستدار انقلاب هستند و اگر ببینند مسئولان هدف و بنای خدمتگزاری دارند آنها نیز در تمام صحنه‌ها حضور پیدا خواهند کرد همان گونه که تاکنون هم این چنین بوده است.

امام‌جمعه شهر بدره خاطرنشان ساخت: نمونه آن هم‌سفرهای استانی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان به استان‌هاست و بهره‌برداری از پروژه‌هایی است که بعد از ده‌ها سال توقف یکی پس از دیگری در حال راه‌اندازی و فعال‌شدن هستند.

وی گفت: استان ایلام همچنان در محرومیت قرار دارد که لازم است مسئولان استان صدای مظلومیت و محرومیت این استان را به گوش دولت مردان، نمایندگان مجلس و مسئولان بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی حضرت امام (ره) برسانند و کار را به چند روز اربعین خلاصه نکنند.

حجت‌الاسلام دانیاری تصریح کرد: در شهرستان بدره تاکنون هیچ کار شاخصی انجام نشده و وعده‌های اجرای یک میلیون مسکن که الان به سه میلیون رسیده است بر زمین‌مانده است.

وی با بیان اینکه هیچ آمار و ارقام مستدلی مبنی بر اینکه سهم شهرستان بدره در 17 هزار شغل ایجاد شده در استان ایلام چقدر است، بیان داشت: مسئولان استان ایلام، سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همچنین سازمان آمار باید در این زمینه شفاف سازی کنند.

خطیب نمازجمعه‌های شهر بدره با بیان اینکه طرح‌های ایستگاه‌های پمپاژ آب زمین‌های کشاورزی و ساخت بیمارستان بدره که در بهمن‌ماه سال گذشته کلنگ‌زنی شد و فاز اول آن اجرا گردید و در ادامه به حال خود رها شد، گفت: زدودن غبار محرومیت از چهره شهرستان بدره در گروه نگاه ویژه مسئولان بخصوص دولت مردان سیزدهم و استاندار ایلام و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

مرتبط با جغرافیای ایلام با کلید # #بدره #ایلام #ایل علیشروان #مردم #جویا
ما را دنبال کنید:
+